-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Dźwig
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <3...@g...com>
<10wo3pc1sbrla.1up9k9vwsytee$.dlg@40tude.net>
<c...@g...com>
<1lnn7de302ivm$.127ysxidmb7k0.dlg@40tude.net>
<55c84dab$0$4788$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Mon, 10 Aug 2015 12:04:03 +0200
Message-ID: <o...@4...net>
Lines: 44
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1439201038 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8372 82.143.187.50:50239
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:34834
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 10 Aug 2015 09:07:19 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
> W dniu 07-08-15 o 17:13, Jr.F. pisze:
>>> pływające. Na 100% takie dźwigi nie mają automatyki która
>>> uwzględnia przechył gruntu na którym stoją, chyba że się nie znam.
>>
>> Ja sie nie znam, ale czy ta automatyka nie jest jakas automatyczna ?
>> Rozsadnie byloby mierzyc np sily w podporach, z tym, ze tu akcja byla
>> na tyle szybka, ze automatyka, tzn zabezpieczenia, raczej nic by nie
>> pomogla.
>
> Nie spotkałem się z takim rozwiązaniem. W żurawiu samojezdnym należy go
> wypoziomować.
Nie wiem jak to sie robi, ale jak pisalem - rozsadne byloby mierzenie
sil w podporach. Jak w ktorejs robi sie niepokojaco malo - to jest
bliski przewrocenia.
Wypoziomowanie to osobna sprawa - moze byc konieczne z uwagi na
kierunek sil w roznych elementach.
>> Chyba ze masz na mysli jakas automatyke kompensujaca przechylenia na
>> biezaco - to faktycznie - w kolowym niemal na pewno takiej nie ma.
>> W plywajacym ... nie znam sie, moze i jest ...
>
> To nie były pływające, tym nie mniej kiedyś oglądałem na Discovery i
> taki morski ma po prostu system balastowania.
System takowy moze i ma, ale jego predkosc raczej nie pozwala na
kompensacje szybkich ruchow ramienia. No chyba, ze ramie nie ma
szybkich ruchow.
No i wyobrazalem sobie, ze to o kompensacje falowania chodzi.
A przy okazji i przechylow.
>>> Nie wierzę że ktoś je mocował do barki dopuszczając zmieniające się
>>> przechylenie barki podczas operacji.
>> Jak widac - przydaloby sie.
> Moim zdaniem nie. Nic by to nie dało.
No, jesli doszlo do zlamania ramienia, to faktycznie nic/niewiele.
Ale jesli o zwykly przewrot, to imo mogloby.
Drugi dzwig by tak latwo sie nie przewrocil.
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=