  • Data: 2010-11-22 20:34:01
    Temat: Re: Dzizas, Dukati zrobilo czopera!
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czoper to to nie jest, ale mniejsza o terminologię -- udzerzają wyraźnie w tę
    samą niszę, co Triumph z tym monstrualnym pojazdem, co to nawet zapomniałem,
    jak się nazywa. Widuje się je u nas od czasu do czasu na ulicach (podobnoż
    szóstego borrough w Anglii co do poziomu nabicia kasiorą). Ludziska
    przechodząc dyskretnie rzucają okiem, co stanowi angielski odpowiednik
    niewielkiego zgromadzenia wokół Rzadkiego Egzemplarza na Kontynencie. I
    wyłącznie o to nabywcom chodzi ('nabywca' to w tym wypadku chyba lepszy
    termin, niż 'użytkownik').

    Reakcja mojego starszego syna była nieco inna: 'Tata, a przejechałby na tym
    przez tę rzeczkę, cośmy to we wakacje w Polsce przejechali?'. 'Pewien nie
    jestem, ale nie bardzo chyba'. 'Acha. Kupisz mi loda?'.

    turpin
    F800GS