    From: Konrad L <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dziwny problem ze znikającym płynem chłodzącym - JTD
    Date: Tue, 08 Mar 2011 11:04:41 +0100

    U mnie ciekło prawdopodobnie z pompy wody i to jakoś tak dziwnie....
    Bo czasem jeździłem tydzien i nic nie ubywalo, aż tu nagle przejechałem
    100 km i za jednym razem znikalo np. z pol litra. I działo się tak kilka
    razy, robili nawet jakies testy (nie wiem dokladnie na czym polegajace)
    czy to przypadkiem nie uszczelka pod glowica, ale wyszlo ze nie... Po
    wymianie rozrządu, a w tym pompy wody wydaje się, że od pól roku jest OK.

    Z niestandardowych rzeczy... zbadaj okolice nagrzewnicy, czy nic nie
    cieknie. Chociaz przy takich ubytkach jak opisujesz to powinny
    przynajmniej dywaniki byc mokre.