eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDziwny problem z elektryką/żarówkami H4Re: Dziwny problem z elektryką/żarówkami H4
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl
    !news.vectranet.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dziwny problem z elektryką/żarówkami H4
    Date: Mon, 06 Feb 2012 15:23:45 +0100
    Organization: VectraNET - http://www.vectranet.pl
    Lines: 10
    Message-ID: <jgonph$ihe$1@news.vectranet.pl>
    References: <jgohoo$ljh$1@inews.gazeta.pl> <jgojv0$65g$1@news.vectranet.pl>
    <jgol41$2em$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160207123.wroclaw.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.vectranet.pl 1328538225 18990 95.160.207.123 (6 Feb 2012 14:23:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Feb 2012 14:23:45 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.5 (Windows/20060719)
    In-Reply-To: <jgol41$2em$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2432290
    [ ukryj nagłówki ]

    Wmak napisał(a):
    > Należy zmierzyć NAPIĘCIE, jakie jest na zaciskach akumulatora po uruchomieniu
    > silnika.
    Właśnie to napisałem innymi słowy.
    > Czasem, może z powodu mrozu, potrafi uszkodzić się regulator NAPIĘCIA
    > alternatora i napięcie w instalacji potrafi nawet przekroczyć 20V.
    > Powinno być około 14.0 - 14,7V.
    Albo to co i stało się u mnie i co jutro się wyjaśni 00,0V :/
    --
    Krzysiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: