  • 1. Data: 2010-12-15 00:03:37
    Temat: Dziwny problem z anteną SAT
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Jak tylko trochę powieje to mam trzaski i pikselozę. Na jednym tunerze jest
    okropnie a na drugim lepiej. Dzisiaj się wkurzyłm i zamieniłem kable idące
    do tunerów od przełączników. Na drugim tunerze sie poprawiło a na tym na
    którym było lepiej się pogorszyło. Instalacja posiada 2 konwertery. Obecnie
    antena skierowana jest na astrę. Gdzie szukać błędu?

  • 2. Data: 2010-12-15 08:10:30
    Temat: Re: Dziwny problem z anteną SAT
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...zamieniłem kable idące do tunerów od przełączników. Na
    > drugim tunerze sie poprawiło a na tym na którym było
    > lepiej się pogorszyło ..... Gdzie szukać błędu?

    To chyba dość logiczne gdzie? Ten przełącznik to jakiś
    przyzwoity czy "noname"?

    > Instalacja posiada 2 konwertery. Obecnie antena skierowana
    > jest na astrę.

    Jeśli masz zestaw z zezem to antena powinna być ustawiona na
    HB a nie na Astrę.

  • 3. Data: 2010-12-15 08:16:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 15.12.2010 01:03, rageofhonor pisze:
> [...]
    > kable idące do tunerów od przełączników. Na drugim tunerze sie poprawiło
    > a na tym na którym było lepiej się pogorszyło. Instalacja posiada 2

    jeden na astre, a drugi na hotbird?

    Obecnie antena skierowana jest na astrę. Gdzie szukać błędu?

    1. ustawić antenę, łącznie z konwerterem
    2. wymienić kable (napisz jaka długość i ile mają lat)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 4. Data: 2010-12-15 08:19:03
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 15.12.2010 09:10, Robert_J pisze:
    > Jeśli masz zestaw z zezem to antena powinna być ustawiona na HB a nie na
    > Astrę.

    o ile drugi to na hotbird, a nie jakiś inny ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-12-15 08:21:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 15.12.2010 09:10, Robert_J pisze:
    > To chyba dość logiczne gdzie? Ten przełącznik to jakiś przyzwoity czy
    > "noname"?

    jaki by nie był, każdy tłumi, więc jak sygnał z anteny słaby
    za będzie tylko gorzej.
    poza tym nic nie pisze o antenie, może to 50 cm...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 6. Data: 2010-12-15 09:03:15
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > o ile drugi to na hotbird, a nie jakiś inny ;-)

    No fakt ;-). Ale nawet jak na jakiegoś innego cudaka, to i
    tak Astrę ustawia się z bocznego listka ;-)

  • 7. Data: 2010-12-15 09:18:32
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-15 01:03, rageofhonor pisze:
    > Jak tylko trochę powieje to mam trzaski i pikselozę.

    ustaw prawidłowo antenę, sprwdź mocowanie, sprawdź kable a szczególnie
    jakość łączenia przy wejściu do konwertera (szczelność etc)

> [...]
    > kable idące do tunerów od przełączników. Na drugim tunerze sie poprawiło
    > a na tym na którym było lepiej się pogorszyło. Instalacja posiada 2

    dwa czyli zez, czy dwa w jednej obudowie tzw twin ?