  • Data: 2010-11-13 22:42:27
    Temat: Re: Dziwny generator LC
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:m...@4...com..
    .

    > BC238 - to juz nie byly takie drogie :-)
    >
    > J.
    Jesteście Panowie w różnym wieku.
    Ja Pamiętam 4 sklepy w Poznaniu, gdy w 1990 robiłem pracę dyplomową w
    technikum.
    Miałem ok. 25 TTL w układzie.
    Najpierw robiłem objazd po sklepach co jest, a potem logikę robiłem z tego
    co kupiłem.
    Taka dodatkowa rozrywka - krzyżówka :-)
    Pamiętam też te wysokie regały w Conradzie w Berlinie i Hamburgu.
    To było uczucie, jakby się było w skarbcu :-)
    S.