  • Data: 2018-11-19 02:14:06
    Temat: Re: Dziwne zjawisko akustyczne
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    news:fb3a431e-aaac-4fd6-ad72-e8293f06e2f0@trust.no1.
    ..
    > Tymczasem pozostaje opcja na dziś: bierzesz nadajnik nośnej 433.92 MHz,
    > siadasz na murku jak wyżej, włączasz nadajnik i czekasz, aż ktoś będzie
    > chciał otworzyć samochód i odjechać (;
    >
    > (nie żebym praktykował)

    Nie odpali. Teraz, jak to ma się, i kto ma pierwszeństwo, ja, ze swej
    radiostacji na 70cm, czy niehomologowane już chyba urządzenia na 433.92(5)
    (o tej piątce się zapomina), ja przedstawię ustawy i paragrafy, a posiadacz
    takich urządzeń...?
    Kiedyś, lat temu hmm... Jak jeszcze Wesoła była podwarszawskim miastem, w
    jednej z tamtejszych jednostek OSP, rozłożył się klub, m.in. z ATV (szybka
    TV, z 5.5 MHz podnośnej dźwięku), nośna wizji rozłożyła na łopatki alarm
    jednemu gościowi, co nie mógł normalnie dostać się do auta i musiał zawołać
    lawetę z serwisem. Nie było naszą intencją rozłożenie gościa na łopatki, ale
    czyje było większe prawo do eteru, jego, z autoalarmem wewnątrz pasma
    amatorskiego, czy nasze, klubu z próbna emisją ATV?
    WG https://pl.wikipedia.org/wiki/Pasmo_70_cm mogą tam być wszystkie emisje.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.