-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
stuttgart.de!news.belwue.de!news.osn.de!diablo2.news.osn.de!195.114.241.69.MISM
ATCH!feeder.news-service.com!postnews.google.com!e9g2000vby.googlegroups.com!no
t-for-mail
From: lesor <l...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Dziwne zachowanie w czasie jazdy - gaśnięcie motocykla
Date: Tue, 4 Oct 2011 13:46:12 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 39
Message-ID: <2...@e...googlegroups.com>
References: <9...@k...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 95.41.136.95
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1317761275 26271 127.0.0.1 (4 Oct 2011 20:47:55 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Oct 2011 20:47:55 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: e9g2000vby.googlegroups.com; posting-host=95.41.136.95;
posting-account=5GoymwoAAAA4MSQubrH4LsgKYxwPgqQ8
User-Agent: G2/1.0
X-Google-Web-Client: true
X-Google-Header-Order: HUALESNKRC
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20100101
Firefox/7.0.1,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:646526
[ ukryj nagłówki ]On 2 Paź, 17:18, PIotr Topolski <p...@g...com> wrote:
> Witam Wszystkich jestem tu nowy.
> Dziś miałem dziwną przypadłość w czasie jazdy, która powtórzyła się
> kilkukrotnie.
> Jeżdżę Hondą VF 750C '94.
> W baku miałem 2-3 litry powyżej rezerwy. Odpalenie motocykla bez
> problemu od dotknięcia. Ruszyłem na trasę. Po 10 km poczułem spadek
> mocy i zero reakcji na odkręcenie gazu. Przełączyłem na rezerwę. To
> niestety nie pomogło. Zatrzymałem się. Chwilę odstał, pokołysałem go.
> Zapalił. następne 10 km wszystko OK. Sytuacja się powtarza.
> Zatrzymanie, odpalenie i OK. Następne po 3 km. Później zatankowałem do
> pełna i krótko po tankowaniu znowu pojawił się ten problem, ale na
> krótko bez konieczności zatrzymywania. Jedynie przełączenie na rezerwę
> i z powrotem. Później 40 km bez żadnych problemów.
> I tutaj pytanie czy to może być kwestia jakiegoś syfu w zbiorniku/
> paliwie. Mam aftermarketowy zbiornik założonyw tym roku w kwietniu. Od
> czasu zmiany to pierwszy taki przypadek. Czy przyczyną może być coś
> innego. Generalnie nie miało to znaczenia czy silnik kreciłem do 6-7
> tys czy pyrkotałem w okolicach 3,5 tys.
> Na wymuszonych postojach przy odpalaniu po minucie czekania nie było
> żadnych problemów.
Mialem kiedys takie jazdy. Okazalo sie, ze byla mocno zagieta rurka
podcisnieniowa otwierania kranika (z krocca ssacego do kranika).
--
pozdrawiam, lesor
cb1300
c1125
Następne wpisy z tego wątku
- 05.10.11 06:46 FanTomas
- 06.10.11 07:30 PIotr Topolski
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=