  • Data: 2020-06-17 12:16:45
    Temat: Re: Dziwne naprawy
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-12 o 21:53, Krzysztof Gajdemski pisze:
    > Proponuję taki luźniejszy wątek o dziwnych naprawach: dziwaczne
    > uszkodzenie, tajemnicze samo-naprawienie etc. Zainspirowało mnie do tego
    > dzisiejsze zdarzenie.

    Trochę z innej beczki, bo mówią, że szewc bez butów chodzi...
    W czasach składania kompów z części kupionych na giełdzie pod Spodkiem,
    update biosu był na porządku dziennym. Dziesiątki razy to robiłem,
    głównie znajomym. Z dyskietki oczywiście, najczęściej awdflash.exe w
    czystym dosie
    Do czasu aż sobie nie zupdatowałem. Kość BIOSu na szczęście była w
    podstawce, poszła do programatora.
    Telefonów też parę przerobiłem, CyanogenMod dawał nowe tchnienie w
    komórki, o których zapomnieli już ich producenci. Do czasu, aż sobie nie
    spróbowałem zmodowac telefonu. Wyszła ładna cegiełka.
    OpenWRT wgrywałem do przeróżnych routerów. Tylko z moim własnym raz coś
    poszło nie tak. Musiałem rozbierać obudowę, wlutować goldpiny i z
    poziomu seriala reanimować sprzęt.

    --
    viktorius