  • Data: 2006-08-25 10:59:58
    Temat: Re: Dziwne działania Pro-Futuro
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Kwiatkowski <m...@N...ajc.com.peel> wrote:
    > tu zaczyna się jazda z naszymi klientami za NAT'em. Niektórzy nie
    > dbają o bezpieczeństwo swoich winzgroz, więc wiadomo - wirusy,
    > robale, zombie, które wymykają się zbiorczym adresem. Co jakiś czas
    > dostawałem od futrzaków info o spamie, oraz żeby zaprzestać jego
    > wysyłania (zero więcej info, abym mógł wyśledzić gościa). Czasem się
    > udawało, czasem nie (logi rosną w ilości kilku tyś. wpisów na
    > sekundę!). W końcu wczorach futrzaki przegięli pałę. Pomimo

    nie "przegieli", tylko na poważnie zajęli się problemem śmieci
    wychodzących z ich sieci. Skoro Ty sobie z nim nie potrafisz poradzić,
    to ktoś inny musiał to zrobić za Ciebie i chwała im za to. A teraz idź
    szukać sobie innej pracy zamiast się użalać, może zajęcie konserwatora
    powierzchni poziomych będzie mniej wymagające?

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.