    From: "Darkac" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dziwna sprawa z kartridżem do drukarki
    Date: Wed, 27 Jan 2010 10:30:37 +0100

    Ciąg dalszy.
    Narobiłem dymu w sklepie. No może nie dosłownie, bo byli bardzo uprzejmi i
    współczujący, ale powiedzieli że ze względów formalnych nie mogą formalnie
    przyjąć reklamacji. Ale podjęli się wysłania tego kartridża do dostawcy w
    celu zbadania sprawy.
    Z bólem portfela zakupiłem nowy kartridż.
    No i sprawa się komplikuje. Okazuje się że z nowym kartridżem drukarka także
    nie drukuje kolorów. Z tym że jest mała różnica - nowy kartridż wydziela
    jakiś tusz i brudzi rękę jak się potrze palcem po głowicy. Wygląda że
    przyczyną kłopotów jest drukarka. Prawdopodobieństwo że to wina następnego
    kartridża jest bliskie zeru. Dla sprawdzenia wszelkich ewentualności
    odinstalowałem sterowniki w komputerze i ściągając najnowsze z Internetu,
    zainstalowałem je. Brak poprawy.
    Rozebrałem drukarkę i zbadałem czy nie widać jakiś uszkodzeń, przerwanej
    tasiemki itp. Wypiąłem ją i podłączyłem z poworotem. Brak poprawy.
    Zabrałem drukarkę do pracy, zainstalowałem w służbowym komputerze sterowniki
    najpierw z płyty, potem z Internetu i rezultat nadal negatywny. Brak kolorów
    i już. Czarny drukuje normalnie.
    Do diabał! ciężko mi sobie jakoś wyobrazić jakie mogło nastąpić uszkodzenie.
    Teraz wypada mi z głupią miną udać się do tego sklepu i przeprosić za
    zamieszanie. Prawdopodobnie ten wysłany kartridż wróci jako dobry i zostanę
    z dwoma nowymi kartridżami po 88 zł i bez drukarki. Jak kupię nową drukarkę
    do której te kartridże pasują, to w niej będzie na pewno nowy kartridż i
    będę miał już trzy! Wcale mi się to nie podoba.