    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dziwna moda na fontanny zamiast spryskiwaczy
    Date: Fri, 7 Sep 2018 15:47:56 +0200

    W dniu 2018-09-06 o 22:21, s...@g...com pisze:

    > Mysle ze po prostu oni nie maja pojecia ze za pomoca drucika mozna ustawic gdzie te
    dwa strumienie maja byc skierowane.

    Pomijając nawet niewiedzę użytkownika, uważam, że fabryka powinna
    wypuszczać auta z ustawionymi spryskiwaczami.

    > Poza tym to gdzie ten strumien laduje zalezy tez od predkosci. Jadac 120-140km/h
    strumien trafi dobre 20-30cm nizej niz przy 60km/h.

    > Czasem sie po prostu nie da ustawic tak aby fukalo gdzie trzeba przy kazdej
    predkosci.

    To wszystko kwestia konstrukcji. Np. w mojej bryce umieszczono
    spryskiwacze w oddaleniu do szyby. Spryskują pod niewielkim kątem w
    stosunku do pędu powietrza. W efekcie stojąc na parkingu lub jadąc
    szybko - nie zauważam różnic. Rozumiem, ktoś ma Jelcza, który nie ma
    maski wysuniętej do przodu, ale mnóstwo samochodów ją posiada. Co za
    problem umieścić spryskiwacze w oddaleniu od szyby? Albo umieścić
    spryskiwacz w wycieraczkach?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek