  • Data: 2009-11-06 10:34:41
    Temat: Re: Dziwadło...
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja natomiat coś tam z dawna w pamięci znajduję, że były w państwach
    > afrykańskich tworzone połączenia skrośne (u nas zreszta też -
    > Katowice-Ostrava kierunek 140, ciekawe, czy dziś po ACMM wykorzystywane są
    > te łącza?, Zakopane-Poprad (Stary Smokowec, z sygnałem zgłoszenia o
    > dźwięku zachrypniętej trąbki rowerowej, co tam mogło być?) kierunek 88,
    > podobnież Zgorzelec-Goerlitz i Gubin-Guben) gdzie numeracja mogła być
    > nietypowa, stąd wolałbym ustalić, czy przypadkiem tam czegoś skrośnego,
    > lub jakimś VOiP-em nie zrobili.

    Nic nie przebije dawnej Mokotów IV. Najbardziej badziewiasta Pentaconta w
    Warszawie z sygnałem SUSa jakby to była praca dyplomowa "multiwibrator
    asabilny".
    Trąbiło okropnie.
    I jeszcze zaliczało na sygnale wołania bardzo często na tej centrali.
    Kiedyś nawet jak mi zaliczyło z automatu gdy dzwoniłem pod numer nieobecnego
    abonenta to poświęciłem kartę i czas aby złośliwie patrzeć jak dzwoni podan
    wszlekie granice niedziałającej co oczywiste temporyzacji.
    Jeśli tam jednak był ktoś pod tym numerem a nie chciał odebrać i liczył na
    temporyzację to jego cierpliwość była wystawiona na ciężką próbę.
    vari

    ps A wogóle Mokotów miał nieszczęście do central.
    Inna - Mokotów III, niesławnej pamięci K-66 z numerami na 49 była znana
    telefonistkom w całej Polsce.
    Gdy ktoś zamawiał rozmowę do Warszawy z numerem na 49 to lojalnie otrzegały,
    że może być różnie.