eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDziury w obrotach.Re: Dziury w obrotach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <4c99a6af$0$21008$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7cqal$cka$1@inews.gazeta.pl>
    <4c99ed41$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7crvm$hud$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Dziury w obrotach.
    Date: Wed, 22 Sep 2010 14:57:00 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Lines: 29
    Message-ID: <4c99fd1e$0$27039$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.55.236.83
    X-Trace: 1285160222 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27039 80.55.236.83:4559
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:629396
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i7crvm$hud$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2010-09-22 13:49, marko1a pisze:
    >
    >>>> Marek
    >>> A napewno silnik jest zlozony zgodnie ze sztuka? Tak mi sie nasuwa
    >>> brak prawidlowej kompresji, ale moge sie mylic.
    >>
    >> Mierzyłem i jest OK. Silnik jeszcze na dotarciu.
    >
    > Hmm,a kwestie regulacyjne? POwinien silnik na dotarciu miec bogadsza
    > mieszanke, ale to by to bylo odczuc przy kazdym mocniejszym
    > przyspieszaniu, a nie tylko pod gore, moze tez byc ubogo i gora sie grzeje
    > troche za bardzo i wytwarza sie wieksze tarcie jak powinno.
    > Jaki masz kolor swiecy? Elektryka i zaplon wszystko dobrze poskladane i
    > poregulowane? Nie wiem, masz dyfuzor? Moze jest tam jakas nieszczelnosc i
    > nie ma doprezenia silnika? Trudno tak na odleglosc cos wymyslic

    Świeca jest po takim wysiłku mokra. Podejrzewam że gaźnik ma wytartą iglicę
    bo jest dość stary i za bogato leje.
    Zapłon ustawiony jak w książce, platynki wyczyszczone ale gdy wkręcam
    wyczyszczoną świeżą świecę to pali na odstępie elektrod 0,5-0,6 ale im
    dłużej trwa jazda, trzeba zmniejszać odstęp aż do 0,3. Probowałem zmieniać
    świecę na cieplejeszą z myślą aby wypalała to co się na niej zbiera ale to
    nic nie zmienia, dochodzi na niej czasem do samozapłonów czyli że jest za
    ciepła.

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: