  • 1. Data: 2010-11-22 21:50:35
    Temat: Dzis w Warszawie armagedon
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

    Wie ktoś co się dziś działa po południu w mieście stołecznym? Takie porażki
    nie widziałem już prawie od roku.... toruńska stała od olimpi, koło arkadi
    dramat, dojazd do gdanskiego z zadnej strony niemozliwy....
    Po 3 godzinach wislę w koncu przejechalem poniatowskim.
    Szczesliwi Co z dala od tego bu.........

    Miki

  • 2. Data: 2010-11-22 22:14:03
    Temat: Re: Dzis w Warszawie armagedon
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 21:50:35 +0100, Miki napisał(a):

> [...]
    > Po 3 godzinach wislę w koncu przejechalem poniatowskim.
    > Szczesliwi Co z dala od tego bu.........

    *WRC* pozdrawia *DC* oczekując jednocześnie tego samego u siebie -
    klasycznego przesilenia _pseudojesiennego_ (w sensie deszcz-zimno-prawie
    śnieg-ciemno a deteerowcy/doelowcy przyjechali autem do *miasta*) ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2010-11-22 22:17:43
    Od: Luca <l...@g...com>

    On 22 Lis, 21:50, "Miki" <s...@i...eu> wrote:
> [...]
    > Po 3 godzinach wislę w koncu przejechalem poniatowskim.
    > Szczesliwi Co z dala od tego bu.........

    No jak to co ... jesienny deszczyk, po prostu ;-)

    Do tego medialna nagonka o nadchodzacej (podobno) zimie i pewnie
    wiekszosc myslala, ze toto swiecace na asfalcie to czysty lod i
    gololedz :P:P:P

    Pzdr

  • 4. Data: 2010-11-22 22:19:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-22 21:50, Miki pisze:
> [...]
    > Po 3 godzinach wislę w koncu przejechalem poniatowskim.
    > Szczesliwi Co z dala od tego bu.........

    W trójmieście kierowcy jacyś zamuleni od rana, stłuczek pełno, korki się
    robiły, ogólna taka jakaś nieuprzejmość panowała.

  • 5. Data: 2010-11-22 22:25:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 22 Nov 2010 21:50:35 +0100 osobnik zwany Miki wystukał:

    > Wie kto? co sie dzi? dzia?a po po?udniu w mie?cie sto?ecznym? Takie
    > pora?ki nie widzia?em ju? prawie od roku.... torunska sta?a od olimpi,
    > ko?o arkadi dramat, dojazd do gdanskiego z zadnej strony niemozliwy....
    > Po 3 godzinach wisle w koncu przejechalem poniatowskim. Szczesliwi Co z
    > dala od tego bu.........

    rano na wlocie na Grota na Marki rozkraczył się skad rozsypując betonowe
    kręgi. Potem wodociągi rozkopały Modlińską
    Dużo więcej nie trzeba :(
    http://www.tvnwarszawa.pl/stolica,news,peknieta-rura
    -zakorkowala-modlinska,5787.html

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2010-11-22 22:29:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Deszcz pada i święta idą. Polecam tramwaj.

    MJ
    PS. I słownik...

  • 7. Data: 2010-11-22 22:33:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 22:14:03 +0100, Seba napisał(a):

    > *WRC* pozdrawia *DC* oczekując jednocześnie tego samego u siebie -
    > klasycznego przesilenia _pseudojesiennego_ (w sensie deszcz-zimno-prawie
    > śnieg-ciemno a deteerowcy/doelowcy przyjechali autem do *miasta*) ;)
    A DeKLe też się pojawiły? No i co ze Starymi KLobuczanami?

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2010-11-23 07:20:53
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Miki napisał:
> [...]
    > Po 3 godzinach wislę w koncu przejechalem poniatowskim.
    > Szczesliwi Co z dala od tego bu.........
    Ech wczoraj to chyba wszedzie tak bylo. Na Slasku prawie cale popoludnie padal/lal
    deszcz a ja
    pobilem wczoraj rekord dojazdu do Jaworzna z centrum Katowic niecale 25km w prawie 2h
    :-( Co chwila
    sluczki, najechania na tyl, rozkraczony TIR 2x, zamkniety jeden pas na A4 na
    wysokosci Myslowic a do
    tego roboty na wlocie do Jaworzna bo otwarcie obwodnicy juz 10 grudnia i ludzie jacys
    tacy
    zamysleni, zaspani i ogolnie nie myslacy. Ech niech juz lepiej spadnie snieg :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2010-11-23 07:49:17
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-22 21:50, Miki pisze:
    > Wie kto? co si? dzi? dzia?a po po?udniu w mie?cie sto?ecznym? Takie pora?ki
    > nie widzia?em ju? prawie od roku.... toru?ska sta?a od olimpi, ko?o arkadi
    > dramat, dojazd do gdanskiego z zadnej strony niemozliwy....
    > Po 3 godzinach wisl? w koncu przejechalem poniatowskim.
    > Szczesliwi Co z dala od tego bu.........
    >
    > Miki

    Proponuje wsiąść do auta, pojechać do Kadysku (Cadiz), tam nabyć
    bilet na przeprawę promową do Santa Cruz de Tenerife.
    A tam paliwo po 0.7 Eur/litr :D

    Wynająć mieszkanie na 2 miesiące (300 Eur / mc) i wrócić
    jak się ten cały pierdolec zakończy. A będzie trwał
    aż do około 5 stycznia. I to nie tylko w DC, ale w każdym większym
    mieście jest teraz syf. Ludzie latają jak pojebani po sklepach,
    kupują dywany, remontują łazienki. Kolejki do ruchomych schodów
    w centrach handlowych itp.

    Ciemno, mokro, wszyscy jeżdżą pomalutku - życie.

    Styczeń będzie OK, bo ludzie będą bez kasy na paliwo. Cała kasa
    pójdzie na święta <ROTFL>

    Do tego stycznia jakoś wytrzymamy.

    Miłego dnia wszystkim.

  • 10. Data: 2010-11-23 07:57:46
    Od: Elias <e...@n...pl>

    On 2010-11-22 22:14:03 +0100, Seba said:

    > [...] deteerowcy [...]

    DeTRoit :)

    --
    Elias