  • Data: 2014-04-04 10:47:29
    Temat: Re: Dziewięcieoletnie BMW z przebiegiem 36 tysięcy - pytanie
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-03 23:19, Koziołek pisze:
    > Z góry zastrzegam, ?e takowe istnieje - stoi w gara?u moich rodziców.

    Mam podobny "problem"
    Rocznik 2000, 330xi przebieg 95tys z czego moje 30tys (przez 4 lata).
    Udokumentowane ksiazka serwisowa z wloskiego salonu z serwisami za caly
    okres eksploatacji we Wloszech. Potwierdzony przebieg 65tys przy zakupie
    przez polskiego dealera.
    I co z tego? Nie mam cisnienia na sprzedaz tego auta bo jest za****ste
    ale czasem sie nawija potencjalny kupiec i NIKT nie wierzy w taki
    przebieg samochodu.
    Wiem, ze z czasem bedzie coraz trudniej go sprzedac i coraz trudniej
    uwierzyc w powoli rosnacy przebieg (ok 8-9tys rocznie) ale moze sie
    kiedys jakis sensowny kupiec znajdzie :)

    --
    jarek