  • 41. Data: 2010-12-07 15:52:13
    Temat: Re: Dzienniki Motocyklowe
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@g...pl> napisał

    > A kto ci powiedzial ze tu ma być miło? Nie pasuje ci - omijaj ten wątek.

    Cytujac Siare pominalem juz emota -- jak widze nieslusznie:))

    > O dupach to bys poczytał, co? :-)

    Na pl.rec.motocykle to najchetniej o motocyklach. A brzecze dlatego, ze o
    motocyklach wlasnie coraz mniej mozna poczytac. w odroznieniu od
    przepychanek o podlozu politycznym/swiatopogladowym, ktore sa juz niemal
    wszedzie. Wiec chcialem dac odpor i tyle. Teraz wiesz, ze choc jednemu tu
    sie nie podoba taki temat rozmowy, z powodow ktore zasygnalizowalem. Watek
    bede omijal wedle zyczenia W.P.

    Pozdrawiam

    Pawel

  • 42. Data: 2010-12-07 17:00:30
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Budyń <b...@g...pl> wrote:

    >ty jacot to widza masz powaznie zakłócona percepcje -z tej strony cie nie
    >znałem. Wyborcza i tvn, co?

    Sory, nie nie uzywam - tam historycy pisza w tej wyborczej czy tym tam
    drugim? Kiedys odnioslem inne wrazenie. ja slucham tylko Radia Maryja
    i czytam wasz dziennnik, znaczy ten, nasz dziennik...
    Chodzi Ci o to co napisalem pod adresem ipn? Wybacz jesli urazilem
    twoja wiare ale opierajac sie takze na publikowanych przez ipn mam
    mam taka a nie inna opinie o metodach i efektach dzialania. I
    najzupelniej jest mi w tem obojetne kogo lub czego dotyczyly.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 43. Data: 2010-12-07 21:11:38
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-07 15:25, Piotr Molski pisze:

    > A nie mozna nie lubic i tych i tych?

    Mozna, ale to sie prawie nie zdarza.

    > To w czym bral udzial Che trwa do dzis i do dzis niszczy ludzi.

    To w czym bral udzial Che trwa do dzis i do dzis ratuje ludzi.

    > Franco i Pinochet zostali odsunieci od wladzy i powoli (Pinochet) sa
    > rozliczani z krzywd ktore wyrzadzili - na tyle na ile to mozliwe.

    Na razie jest nikla szansa by odbudowac to co zniszczyli. I raczej nie
    wierze ze to mozliwe jesli nie nastapi wielki upadek korporacji.

    > Batista swego czasu aresztowal Fidela (taka ichniejsza Bereza) ale go
    > wypuscil. Fidel nie mial takiego wspolczucia dla swoich przeciwnikow.

    Zaraz zaraz, Fidel rowniez wypuszczal swoich przeciwnikow politycznych.
    nius z PAP w zeszlym miesiacu:
    "Niebawem na wolność wyjdą kolejne dwie osoby z grupy 52 więźniów
    politycznych, których uwolnienie Kościół katolicki na Kubie wynegocjował
    z Hawaną - podała w niedzielę archidiecezja hawańska. Ponadto rząd
    wypuścił lub zgodził się wypuścić dodatkowych 14 osób. "
    Jakiz ten Raul wspolczujacy.

    > I wspomnienia Jose Torresa - "naszego" perkusisty. Zostal PORWANY z
    > Polski na Kube w latach 90!!!

    Gupki, przeciez lepiej bylo go porwac do Pakistanu, a tam znajomy agent
    cia moglby go przesluchac wedle zachodnich standardow, a cialo odeslac
    rodzinie ;)
    Swoja droga wtedy jeszcze panowal Fidel, a Torresa wypuscil.

    > I to wszystko dzieki Fidelowi i Che...

    A walka z analfabetyzmem ? A wyzwolenie ameryki poludniowej z
    ekonomicznego kolonializmu usa (niestety pozniej rozkradziono/rozdano te
    kraje tak jak w latach 90 Polske) ? A powszechny dostep do opieki
    zdrowotnej? itd
    Nie chce idealizowac Che, Fidela czy innego rewolucjonisty. Tylko
    wypadaloby popatrzec szerzej na to co sie dzialo przed, w trakcie i po
    samej rewolucji. Zadna rewolucja nie uda sie bez ludzi doprowadzonych na
    skraj wytrzymalosci. Tak bylo w Rosji, Niemczech, na Kubie czy Francji.

    pozdr
    newrom
    Ps. nie chce mi sie wiecej pisac na ten temat.
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 44. Data: 2010-12-07 23:03:59
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 07 Dec 2010 22:11:38 +0100, Roman Niewiarowski
    <n...@p...onet.pl> wrote:

    > To w czym bral udzial Che trwa do dzis i do dzis ratuje ludzi.

    Np. spadkobiercy Mao, w którego Ernesto był wpatrzony jak w
    obrazek?

    > samej rewolucji. Zadna rewolucja nie uda sie bez ludzi doprowadzonych na
    > skraj wytrzymalosci. Tak bylo w Rosji, Niemczech, na Kubie czy Francji.

    I dlatego Ernesto popłynął w Boliwii.

    r.
    _____________

  • 45. Data: 2010-12-08 07:21:36
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi Ci o to co napisalem pod adresem ipn?

    Też :-) Co wyjdzie jesli historyk z ipn rzetelna pracą naukową udowodni ze
    pan X, obecnie polityk partii rządzącej lub do niej zblizonej, był
    współpracownikiem ubecji? Ano wyborcza i tvn napisza, ze to było stronnicze
    i pisane na zamówienie. A wyborcy PO to łykną...
    A jesli po 3 latach rządzenia i nie zrobieniu dokładnie NIC platforma ma
    nadal 50% poparcia to znaczy, ze to jest niezły sposób rządzenia. Wmów
    wyborcom, ze to oni są tą nowoczesną, inteligentną czescia społeczeństwa ale
    wyłącz im myślenie - metoda na sukces.

    b.

  • 46. Data: 2010-12-08 07:30:11
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-08 08:21, Budyń pisze:
    > Co wyjdzie jesli historyk z ipn rzetelna pracą naukową

    Wyszedl oksymoron.

    > Ano wyborcza i tvn napisza, ze to było stronnicze i pisane na zamówienie.

    Media rzadza masami, z jednej tvn, wyborcza, z drugiej radiomaryja i
    nasz dziennik, z trzeciej rzepy i inne kaczystowskie.

    > A jesli po 3 latach rządzenia i nie zrobieniu dokładnie NIC platforma ma
    > nadal 50% poparcia to znaczy, ze to jest niezły sposób rządzenia.

    Jak nic jak podatki podniesli!

    pozdr
    newrom

  • 47. Data: 2010-12-08 08:19:48
    Temat: [OT]: Dzienniki Motocyklowe
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    blur pisze:
    > ?Jak jeszcze ktoś nie widział to dzisiaj na TVP1 o 22:50

    Obserwując dyskusję myślę, że warto załozyć newsgrupę:

    pl.rec.motocykle.che

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 48. Data: 2010-12-08 13:16:38
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Magic wrote:
    > Raczej wielkim zbrodniarzem. Nigdy nie zrozumiem ludzi którzy noszą
    > gadzety z jego podobizną, równie dobrze mogą nosić Lenina, Stalina,
    > Hitlera czy KimIrSena.

    Ale z nich wszystkich tylko Che jeździł na motorze. Chyba :)

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 49. Data: 2010-12-08 14:03:48
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Budyń <b...@g...pl> wrote:

    >Też :-) Co wyjdzie jesli historyk z ipn rzetelna pracą naukową udowodni ze
    >pan X, obecnie polityk partii rządzącej lub do niej zblizonej, był
    >współpracownikiem ubecji?

    Wisz, zaskoczenie chyba nie wyjdzie, bo oni wszyscy, ci z rzadzacej i
    nierzadzacej a takze pozostali byli wspolpracownikami ubecji mniej lub
    bardziej;) Ci, ktorzy nie byli to juz sie gdzies powykruszali na
    zakretach. Wiec niestety ipn jakiejs stricte historycznej pracy nie
    wykonywa, raczej wypelnia zlecenia. A co kto o tym napisze.. co za
    roznica;) Wisz, naleze do pokolenia nauczonego odlawiac z
    gebelsowskiej propagandy te "miedzywiersze";)
    No ale o czym to mysmy rozmawiali?aaa, Dzienniki..;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 50. Data: 2010-12-08 16:25:04
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Wisz, zaskoczenie chyba nie wyjdzie, bo oni wszyscy, ci z rzadzacej i
    > nierzadzacej a takze pozostali byli wspolpracownikami ubecji mniej lub
    > bardziej;)

    Tu zgoda. No ale zobacz jaki dym jest gdy o kim to napiszą - świete
    oburzenie.

    > No ale o czym to mysmy rozmawiali?aaa, Dzienniki..;)

    Nie zmieniaj tematu :)

    b.