  • 31. Data: 2010-12-07 12:33:43
    Temat: Re: Dzienniki Motocyklowe
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl> napisał w wiadomości
    news:idkqgt$d56$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > Wszedzie tego syfu pelno, czemu wiec psuc sobie humor w miejscu gdzie ma
    > byc
    > milo i milo (by Siara Siarzecki).

    A kto ci powiedzial ze tu ma być miło? Nie pasuje ci - omijaj ten wątek.
    O dupach to bys poczytał, co? :-)

    b.

  • 32. Data: 2010-12-07 13:17:01
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > Jest relacja, zakładam że wiarygodna o tym co robił Che u boku
    > Fidela tuż po rewolucji.

    Był ministrem rolnictwa OIDP.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 33. Data: 2010-12-07 13:27:59
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >Parę pomników stało dłużej niż legenda Che i jakoś już ich nie ma.

    Mylisz pojecia;) Pomnikow mozna nastawiac tyle... ile sie u nas
    stawia;) A tu idzie o postaci swietych. niewazne jakiej religii.
    Ogolem jednak chyba odbiegamy od tematyki.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 34. Data: 2010-12-07 13:30:21
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    mmaurycy <m...@v...pl> wrote:

    >Cze był zwykłym mordercą tak jak stalin, hitler i inni. Nie ma co
    >dyskutować z historią i tyle.

    Z historia sie nie dyskutuje, historie trzeba znac albo sie nie
    wypowiadac, ocalajac pozory;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 35. Data: 2010-12-07 14:00:20
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    W dniu 07.12.2010 14:30, Jacot pisze:

    > Z historia sie nie dyskutuje, historie trzeba znac albo sie nie
    > wypowiadac, ocalajac pozory;)

    Dokładnie a nie wypisywać głupoty!
    "Jego przeciwnicy podkreślają fakt, że założył pierwszy kubański obóz
    pracy dla wrogów i dysydentów, zabijał bezbronnych ludzi i torturował
    przeciwników wziętych do niewoli[10][11]. Zachwalał "skuteczną
    nienawiść, która czyni z człowieka efektywną, działającą szybko,
    selektywnie i bezwzględnie maszynę do zabijania"[12]. W trakcie kryzysu
    kubańskiego w wywiadzie dla amerykańskich mediów Guevara zadeklarował,
    że byłby gotów sprowokować światowy konflikt nuklearny dla zniszczenia
    kapitalizmu"

  • 36. Data: 2010-12-07 14:25:45
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 6 Gru, 17:10, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > taki lans, pluc na Che i cmokac Franco, Pinocheta inne smiecie.

    A nie mozna nie lubic i tych i tych?
    To w czym bral udzial Che trwa do dzis i do dzis niszczy ludzi. Franco
    i Pinochet zostali odsunieci od wladzy i powoli (Pinochet) sa
    rozliczani z krzywd ktore wyrzadzili - na tyle na ile to mozliwe.

    Batista swego czasu aresztowal Fidela (taka ichniejsza Bereza) ale go
    wypuscil. Fidel nie mial takiego wspolczucia dla swoich przeciwnikow.

    Z podobnych ksiazek polecam "Zanim zapadnie noc" Arenasa -
    wstrzasajacy opis zycia na Kubie w latach 60-70. Gosc byl pisarzem i
    homoseksualista. Opisuje w niej m.inn. przesladowania - do morderstw
    wlacznie.
    "Brudna trylogia o Hawanie" - to juz lata wspolczesne (80-90.). Tez
    nieciekawie.

    I wspomnienia Jose Torresa - "naszego" perkusisty. Zostal PORWANY z
    Polski na Kube w latach 90!!!

    I to wszystko dzieki Fidelowi i Che...

    pozdr
    Piotr

    ps
    zeby nie bylo - daawno temu Yamaha XT250 a w przyszlosci moze cos do
    blota ;)

  • 37. Data: 2010-12-07 14:26:50
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    mmaurycy <m...@v...pl> wrote:

    >Dokładnie a nie wypisywać głupoty!

    To sie zastosuj;)
    Wiesz czym sie rozni historyk od historyka ipnu? Ten pierwszy bada
    wszelkie dostepne zrodla, weryfikuje i wyciaga wnioski zgodnie z
    metodyka. Ten drugi wyszukuje zrodla pasujace do zleconej mu teorii a
    inne pomija lub niszczy jesli ma mozliwosc;)
    Pozostan wiec raczej przy czyms na czym sie znasz.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 38. Data: 2010-12-07 14:31:52
    Od: Magic <m...@w...pl>

    > Mam nadzieje;)

    > Smutne jest to, ze niewiele rozumiesz.
    > To brak wiedzy oraz nieszczesna maniera myslenia schematami.

    Hmmm, miałem kiedyś taką książeczkę "Lenin. Opowiadania duże i małe".
    Szkoda że ją zutylizowałem, mógłbym Ci teraz podarować, dobrze
    komponowałaby Ci się na półeczce obok książeczki, dzięki której masz tak
    dobre zdanie o Che.

    Dla mnie EOT.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 39. Data: 2010-12-07 14:39:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-07, Magic <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Szkoda że ją zutylizowałem, mógłbym Ci teraz podarować, dobrze
    > komponowałaby Ci się na półeczce obok książeczki, dzięki której masz tak

    Chopaki wam to wystarczy rzucic kazdy temat tylko nie motocyklowy to
    potraficie ciagnac dyskusje tygodniami ;-) Chyba rzuce moje pytanie o
    sprzeglo w KHI gdzies na jakies pl.sci.medycyna albo co, moze tam tak samo
    jest jak tu ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2010-12-07 15:45:25
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Wiesz czym sie rozni historyk od historyka ipnu? Ten pierwszy bada
    > wszelkie dostepne zrodla, weryfikuje i wyciaga wnioski zgodnie z
    > metodyka.

    ty jacot to widza masz powaznie zakłócona percepcje -z tej strony cie nie
    znałem. Wyborcza i tvn, co?

    b.