  • Data: 2010-12-10 11:58:59
    Temat: Re: Dzienniki Motocyklowe
    Od: mmaurycy <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.12.2010 22:11, Roman Niewiarowski pisze:

    > To w czym bral udzial Che trwa do dzis i do dzis ratuje ludzi.
    >
    > Na razie jest nikla szansa by odbudowac to co zniszczyli. I raczej nie
    > wierze ze to mozliwe jesli nie nastapi wielki upadek korporacji.

    > Zaraz zaraz, Fidel rowniez wypuszczal swoich przeciwnikow politycznych.
    > nius z PAP w zeszlym miesiacu:
    > "Niebawem na wolność wyjdą kolejne dwie osoby z grupy 52 więźniów
    > politycznych, których uwolnienie Kościół katolicki na Kubie wynegocjował
    > z Hawaną - podała w niedzielę archidiecezja hawańska. Ponadto rząd
    > wypuścił lub zgodził się wypuścić dodatkowych 14 osób. "
> [...]
    No, żeby z Tobą polemizować to po pierwsze trzeba wiedzieć ile masz lat.
    Czy pamiętasz komunę? Czy tylko poprawnie polityczni (rodzina) Ci o niej
    opowiadali. Żadna utopia nie zrobiła więcej zła niż komunizm,
    socjalizm!!! Żadna rewolucja nie zrobiła nic trwałego i dobrego.
    Łagry, głód (np:wywołany na Ukrainie przez Stalina), ludobójstwo
    chociażby Katyń to są te osiągniecie?
    Zgadzam się że komuniści, socjaliści, narodowi socjaliści(Hitler)
    wykorzystali kryzys społeczeństwa kapitalistycznego przełomu 19/20w.
    System był zły ale ewoluował a najlepsze porównanie tych dwóch systemów
    czyli kapitalistycznego i socjalistycznego to można było zobaczyć na
    podstawie RFN i NRD jakoś nikt nie chciał uciekać do tej drugiej z
    darmowym kształceniem. Co do "A wyzwolenie ameryki południowej z
    ekonomicznego kolonializmu usa (niestety pozniej rozkradziono/rozdano te
    kraje tak jak w latach 90 Polske) ?" to chyba kpisz!!! Rosjanie wleźli
    na Kubę i siedzą tam do dziś!!! Jak i w innych krajach np Wietnam w
    Polsce też siedzieli jako okupant o czym świadczą np: koszary w Legnicy,
    Olkuszu itd.
    Scenariusz był zawsze podobny -posyłano wyszkolonych speców od prania
    mózgów którzy zajmowali się zawsze najgorzej wykształconymi i biednymi
    -kolejnym etapem było organizowanie alternatywnej władzy pod dowództwem
    ZSRR -kolejny etap to inicjowanie zamieszek i podsyłanie żołnierzy
    -ostatni etap przejęcie władzy wymordowanie opozycji.
    "To w czym bral udzial Che trwa do dzis i do dzis ratuje ludzi."
    Powiedz to tym kubańczykom którzy uciekając do ciemiężyciela USA zostali
    storpedowani przez żołnierzy Fidela

    Więc chyba masz problemy z wyciąganiem logicznych wniosków.
    pozdrawiam
    mmaurycy