    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Dzień otwarty Kymco w Demczuk - Motoc ykle
    Date: Fri, 25 Jun 2010 23:17:02 +0200

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i0345r$bnb$...@n...news.atman.pl...
    > A dlaczego ? Co złego w małej miejskiej 50-ce ? Tu od zapierdalalności
    > ważniejsza jest poręczność,

    To akurat zalezy od miasta. Czesto, gesto akurat 45km/h nie wystarcza do
    sprawnego poruszania sie po miescie i ew. terenach podmiejskich. Istnieje
    spore niebezpieczenstwo, gdyz samochodziarze wyprzedzaja na milimetry, a nie
    przepisowe 1,5m. Nie mam nic do pojazdow wielkosci 50'tki, ale zasuwajacych
    szybciej. Kumpel mial gilere runner zrobiona na 80'ke i to w zupelnosci
    wystarczylo do sprawnego przemieszczania sie.

    > możliwość zostawienia byle gdzie.

    A co za roznica czy moto - nawet i litr, czy skuter 50'tka? Tak czy siak na
    chodniku sie zmiesci.

    > Jeżeli ktoś ma moto o pojemności > lub = 500 to po co mu skut - monstrum z
    > ogromnym silnikiem.

    Bez przesady - nie kazdy skuter o pojemnosci wiekszej niz 50'tka to
    monstrum. Wezmy taka np. vespe lx 50 i gts 250. Roznica w dlugosci wynosi
    17,5cm, a szerokosci 1,5cm. Wysokosc siedzenia? Roznica wynosi tylko 3,5cm.
    A w mocy? Blisko 18KM - producent podaje, ze 250 moze leciec ponad 110km/h.
    To do miasta to az naddto, ale spokojnie na terenach podmiejskich tez
    wystarczy... przepisowa 50'tka juz na terenach kolo miasta nie da rady.

    Podobno ten Downtown 300 zaskakuje niewielkimi wymiarami - nie wiem jak jest
    naprawde, tylko tak czytalem. I powiem szczerze - skoro tak zaskoczyl
    redaktora to chetnie bym sam sprawdzil i porownal z jakas 125, albo nawet
    50'tka.

    > Właśnie mała 50 jako uzupełnienie, zachęta do motocyklizmu dla dzieci,
    > pojazd na codzienne zakupy i do jeżdżenia do garażu.

    W sumie ok, ale nie widze czemu mala 250'tka mialaby nie robic tego samego
    (w sensie z wyjatkiem zachety dla dzieci).

    > Nie wiem jakie cechy mają modele wystawiane przez Michała, wg mnie
    > sensownie byłoby wystawić skutery 4T vs 2T aby potencjalni zainteresowani
    > mogli zobaczyć różnice w dynamice i charakterystyce silnika.

    Tu sie w 100% zgadzam.

    > Jackare
    > Bytom

    No i juz wiem czemu mowisz, ze 50'tka jest wystarczajaca. Do Bytomia to
    faktycznie nic wiecej nie potrzeba - tam to chyba nigdy nie jechalem
    szybciej niz 45km/h ;)

    --
    pzdr:
    Ivam