-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-me
dia.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <57e37deb$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
<ns0jdb$5e5$1@mx1.internetia.pl>
<57e3dc2b$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<ns1367$4c5$2@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<ns1cpg$tsl$1@mx1.internetia.pl>
<X...@1...0.0.1>
<57e4ef24$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<57e5637d$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
In-Reply-To: <1...@g...com>
Subject: Re: Dzień bez samochodu
Date: Wed, 28 Sep 2016 14:00:36 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 24
Message-ID: <57ebb0ed$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.111.167
X-Trace: 1475064045 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5156 83.30.111.167:62415
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2325
X-Received-Body-CRC: 198543480
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589214
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
>Informuje i objasniam, drugi raz nie bede powtarzal.
>Integralna czescia oprawy do swietlowki jest dlawik.
>W kompaktowych tez, jest tylko mniejszy.
I elektroniczny jest. Wiec moze dzialac bardzo roznie.
>Ogranicza on prad do takiego przy ktorym swietlowka normalnie
>pracuje.
>I zeby skaly sraly to w czasie wlaczania swietlowki
>prad nie moze byc wiekszy od tego co pobiera w czasie swiecenia.
>Amen.
No, w zwyklej swietlowce ten dlawik ma jakas ch-ke, i prad zalezy np
od napiecia na rurze.
A to przy samym zaplonie jest niskie, bo trzeba skretki podgrzac.
Ale to jest sekunda i na godzinny rachunek wplywu nie ma.
A jak jest jest elektroniczy, to cuda moga byc w jego ch-ce.
Ale zazwyczaj nie ma, bo jest najprostszy, na dwoch tranzystorach.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.16 18:54 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=