  • 51. Data: 2011-03-17 19:46:03
    Temat: Re: Dzielne chłopaki!
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > zgoda. ale ja pisalem o rozszerzeniu przepisow tak, by byl nieco bardziej
    > uprzywilejowany niz zwykle samochody gdy parkuje i 'jest na sluzbie'

    I będzie tak jak z radiowozami ?

  • 52. Data: 2011-03-17 20:46:06
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2011-03-16 09:04, news-gazeta pisze:
    > Weź prysznic i ochłoń, a nie bzdety rozsyłasz.
    >
    > Karetki? Ok, tyle ze parkują kierowcy pod domem - to nie jest pojazd
    > uprzywilejowany czy w trakcie dojazdu do pacjenta - wiec popieram że
    > założyli im blokady bo parkują jak cioty.
    >
    > Mandat? Nie jestem w stanie odczytać co tam jest napisane, więc wg mnie
    > jest to ściema - nie ma opcji żeby ktoś dostał i przede wszystkim
    > przyjął mandat za omijanie dziury.
    >
    > Wszystkie te demotywatory są stworzone właśnie dla takich płytkich ludzi
    > podniecających się pseudo historiami.
    >
    > Pozdrawiam - Darek.
    Ma pan rację, panie komisarzu

  • 53. Data: 2011-03-17 22:39:36
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Ale też nie zgadam się że "jednostka zarządzająca" powinna być
    > "co najwyżej upomniana", tylko normalny mandat dla kierowcy.

    po to w prawie mamy instrument upomnienia by z niego barany korzystaly.
    niestety dostaja prikazy z góry zabraniajace im dawac upomnienia a
    nakazujace walic mandaty...
    ze straznikami miejskimi pewnie tak samo...
    tyle lat ewolucji prawa w polsce a caly czas buble...

  • 54. Data: 2011-03-17 22:58:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Mar 2011 22:39:36 +0100, Michał Gut wrote:

> [...]
    >nakazujace walic mandaty...
    >ze straznikami miejskimi pewnie tak samo...
    >tyle lat ewolucji prawa w polsce a caly czas buble...

    No ale co - myslicie ze taki upomniany kierowca magicznie znajdzie
    lepsze miejsce do parkowania ?

    J.