  • 41. Data: 2011-03-17 07:23:52
    Temat: Re: Dzielne chłopaki!
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-16 16:41:21 Jakub Witkowski

    > to finansowo jestem do tyłu :)

    Niewątpliwie, aczkolwiek takie zmagania sądowe
    to też pewne doświadczenie, którego kupić się
    nie da za żadne pieniądze. ;) Jak to mówią,
    pieniądze to nie wszystko, ale... ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 42. Data: 2011-03-17 09:02:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ilrgfq$jna$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > wiesz czy strzelasz?

    Pisali o tym przypadku w lokalnej prasie.

  • 43. Data: 2011-03-17 09:18:52
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Zgoda. Tyle, że pojazd uprzywilejowany to jest dosyć konkretnie opisany
    > w przepisach. Z pewnością pamiętasz: światła, sygnały dźwiękowe, pojazd
    > w ruchu... takie tam... Zaparkowana karetka to *nie jest* pojazd
    > uprzywilejowany!

    zgoda. ale ja pisalem o rozszerzeniu przepisow tak, by byl nieco bardziej
    uprzywilejowany niz zwykle samochody gdy parkuje i 'jest na sluzbie'

  • 44. Data: 2011-03-17 09:19:36
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Pisali o tym przypadku w lokalnej prasie.

    kum
    czyli mieszkancy zajebisci

  • 45. Data: 2011-03-17 09:33:10
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-17, Michał Gut <m...@w...pl> wrote:

    > zgoda. ale ja pisalem o rozszerzeniu przepisow tak, by byl nieco bardziej
    > uprzywilejowany niz zwykle samochody gdy parkuje i 'jest na sluzbie'

    Aaa, myślałem o stanie aktualnym. Jeśli chodzi o zmiany: o wiele
    prostszym rozwiązaniem byłoby wyznaczenie miejsca postoju.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 46. Data: 2011-03-17 09:34:05
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-03-17 00:18, Michał Gut pisze:

    > nie powiniem miec blokowanego kola. CONAJWYZEJ jednostka zarzadzajaca tym pojazdem
    powinna zostac upomniana

    Może blokada dla karetki to faktycznie przesada, o konsekwencjach
    bardzo niebezpiecznych dla niewinnych "klientów" tego pojazdu.

    Ale też nie zgadam się że "jednostka zarządzająca" powinna być
    "co najwyżej upomniana", tylko normalny mandat dla kierowcy.

  • 47. Data: 2011-03-17 09:34:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ilsg6o$hfp$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > kum
    > czyli mieszkancy zajebisci

    Nie - to kierowcy musieli być cholernie zaje..ści, że aż zwrócili uwagę
    mieszkańców na parkowanie gdzie popadnie.

  • 48. Data: 2011-03-17 09:41:29
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Aaa, myślałem o stanie aktualnym. Jeśli chodzi o zmiany: o wiele
    > prostszym rozwiązaniem byłoby wyznaczenie miejsca postoju.

    Niby tak, ale dlaczego mieszkańcy tego akurat domu mają być poszkodowani
    (zabrane na stałe miejsce parkingowe, często stojące puste) tylko dlatego,
    że jeden z lokatorów ma akurat taką pracę? W końcu to nawet nie jest
    pojazd tego człowieka, on nim tylko kieruje...

    IMHO "jednostka zarządzająca pojazdem", jeśli chce aby pojazd miał
    zagwarantowane miejsce właśnie tam, powinna co najmniej wystąpić o dzierżawę.
    Przynajmniej byłaby finansowa rekompensata dla spółdzielni/wspólnoty.

  • 49. Data: 2011-03-17 10:05:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-17, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

> [...]
    > Przynajmniej byłaby finansowa rekompensata dla spółdzielni/wspólnoty.

    Zgoda, jedynie inaczej bym to sformułował: Jednostka zarządzająca ma
    zorganizować swojemu pracownikowi miejsce pracy. Chce zaoszczędzić i nie
    płaciś na siedzenie w firmie? No to niech płaci za zorganizowanie
    miesjca tam, gdzie ma siedzieć.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 50. Data: 2011-03-17 10:47:31
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > a co za problem, żeby wraz z załatwieniem lokalizacji "dyżurnych"
    > zadbać o miejsce do parkowania dla nich?
    > Przecież te zakazy parkowania są (często) w miejscach, gdzie
    > parkowanie - zwłaszcza dużego auta - utrudnia ruch.

    Ewentualnie da się sporo zarobić na holowaniu. Strażnicy nie mają dbać o
    porządek tylko trzepać kasę.

    A.