  • 31. Data: 2020-06-11 11:47:14
    Temat: Re: Dziecko wypadło z samochodu
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/06/2020 10:27, Shrek wrote:

    > Możesz mieć rację. Jednak najbardziej boli mnie nie samo spierdolenie
    > prawa, co spierdolenie prokuratorów i policjantów dokładających swoje
    > pojebane teorie (stawiane zarzutów dla dobra "oskarżonego" itp) do i tak
    > dziwnego prawa. I to w zależności od swojego widzimisie - trzeba patola
    > usadzić - panie nic nie da się zrobić, musimy poczekać aż kogoś zabije
    > takie prawo. 10 letni dzieciak wpadł do studzienki, bo ktoś zajebał
    > pokrywę i alarmowano po tym gminę trzykrotnie. Chuj wie kto zajebał, ale
    > przecież znamy rodziców - postawmy im zarzuty - dla ich dobra! Noż kurwa.

    Alez bezmyslnosc w Polsce idzie z gory. Najlatwiej jest dojebac rodzicom
    bo nie trzeba nikogo szukac, sprawdzac itp. Zawsze tak bylo. Gdyby do
    studzienki wpadl bezdomny nieposiadajacy zadnej rodziny to by umozyli.

  • 32. Data: 2020-06-11 11:47:20
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Aha. Bo wyglądało jak taksówka.

    jedno nie wyklucza drugiego ba jest okolicznoscia lagodzaca jesli tatko prosto z
    roboty pojechal na zakupy i zapomnial zablokowac drzwi

  • 33. Data: 2020-06-11 11:47:49
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 11.06.2020 o 11:42, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > --Biorac pod uwage wiek auta to jedyna blokada jest ta fizyczyna z boku drzwi.
    >
    > nie zakladalbym sie ... centralny w serii i pewnie tak jak w golfie IV mozna bylo
    wlaczyc ryglowanie przy 15km/h

    Ale "ryglowanie na prędkość" w znanych mi autach nie blokuje
    wewnętrznych klamek.

    MJ

  • 34. Data: 2020-06-11 11:48:24
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/06/2020 10:42, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > --Biorac pod uwage wiek auta to jedyna blokada jest ta fizyczyna z boku drzwi.
    >
    > nie zakladalbym sie ... centralny w serii i pewnie tak jak w golfie IV mozna bylo
    wlaczyc ryglowanie przy 15km/h

    Nie wiem jak w tym aucie, ale w nowszych mimo wszystko mozesz otworzyc
    ciagnac za klamke dwukrotnie.

  • 35. Data: 2020-06-11 11:49:45
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/06/2020 10:47, Michal Jankowski wrote:

    > Ale "ryglowanie na prędkość" w znanych mi autach nie blokuje
    > wewnętrznych klamek.
    >
    >   MJ

    Insignia B blokuje, ale tylko jak pociagniesz raz. Przy dwukrotnym
    pociagnieciu klamki drzwi sie otwieraja.

  • 36. Data: 2020-06-11 11:50:56
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/06/2020 10:47, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > --Aha. Bo wyglądało jak taksówka.
    >
    > jedno nie wyklucza drugiego ba jest okolicznoscia lagodzaca jesli tatko prosto z
    roboty pojechal na zakupy i zapomnial zablokowac drzwi

    Generalnie w tej sprawie po wypowiedzi policjanta od razu widac, ze
    celem jest dojebanie ojcu, a nie troska o dobro dziecka.

  • 37. Data: 2020-06-11 12:08:16
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Generalnie w tej sprawie po wypowiedzi policjanta od razu widac, ze celem jest
    dojebanie ojcu, a nie troska o dobro dziecka.

    https://www.youtube.com/watch?v=3UJgZ7p38Tk

    zdarza sie ... pisza w komentarzach ze w koncu po dziecko wrocila :-)

  • 38. Data: 2020-06-11 12:21:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2020 o 11:47, K pisze:

    > Alez bezmyslnosc w Polsce idzie z gory. Najlatwiej jest dojebac rodzicom
    > bo nie trzeba nikogo szukac, sprawdzac itp. Zawsze tak bylo. Gdyby do
    > studzienki wpadl bezdomny nieposiadajacy zadnej rodziny to by umozyli.

    Nie wiem skąd idzie, ale policjant który to z zacięciem tłumaczył że tak
    trzeba, nie jest może już krawężnikiem ale też nie jest nawet zastępcą
    komendanta powiatowego. W związku z czym żadną "górą" nie jest. Choć
    trzeba mu przyznać, że inteligencją na tle innych policjantów (a nawet
    średniej krajowej) się pozytywnie wyróżnia. Co by potwierdzało twoją
    teorię, że przykład idzie z góry i po jakimś czasie funkcjonariuesze
    ulegają nieodwracalnemu uszkodzeniu psychicznemu.

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2020-06-11 12:33:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dodaj jeszcze sądy, które nie wyślą wyroku ani uzasadnienia ofierze która dostała
    wpierdol, bo ta nie złożyła wniosku w 7 dni od
    rozprawy, na którą nie dostała wezwania.
    "Mógł przecież dzwonić i dowiadywać się" (przez półtora roku lub lepiej) "Sąd nie
    jest od niańczenia społeczeństwa" "nie jest
    stroną"- autentyk.

    -----
    > spierdolenie prokuratorów i policjantów dokładających swoje pojebane teorie do i
    tak dziwnego prawa.

  • 40. Data: 2020-06-11 12:34:03
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/06/2020 11:08, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=3UJgZ7p38Tk
    >
    > zdarza sie ... pisza w komentarzach ze w koncu po dziecko wrocila :-)

    Przecietny Amerykanin ma IQ banana. Mogla akurat pierdolic przez telefon
    o BLM.