  • 11. Data: 2020-05-12 21:25:08
    Temat: Re: Dzidek wyszedl...
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-05-12 o 18:25, N Tom pisze:
    > Budzik w
    >:

    > Mokrą

    Wszystko kręcicie.
    Dzidek 'ujeżdżał' BMW. Pracował w warsztacie i wziął do zabawy samochód
    klienta. Samochód się zapalił i próbował gasić go morką trawą wrzucaną
    do silnika.

    Nie było tam Mercedesa ani bączków na jakimś betonowym boisku.

    --
    MN

  • 12. Data: 2020-05-13 14:46:58
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-05-12 o 19:22, heby pisze:

    > Pojęcie "chcieli przetestować nowy samochód" zaczyna nabierać klimatu
    > jak na Kubie.

    Nowy bo właśnie go kupili a stary sprzedali na złom.
    Podobnie jak bezwypadkowy, bo nikt z pasażerów w kraksie nie był zabity
    lub ranny na dłużej niż tydzień.

  • 13. Data: 2020-05-13 19:58:27
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/05/2020 14:46, t-1 wrote:
    > Nowy bo właśnie go kupili a stary sprzedali na złom.

    Nie, jest supbtela róznica między "nowy" a "nowy jak na Kubie, czyli
    nowy w rodzinie, bo autko ma 50lat...". O clickbait mówie, zawsze to
    dodaje dramatyzmu jak widzisz nowego merca jarającego się 100m od drzwi
    salonu, a tu tylko jakiś staroć się okazuje ...