eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaDział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii › Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Date: Sun, 1 Mar 2015 22:31:34 +0100
    Organization: Centrala telefoniczna Pentaconta GCI
    Lines: 29
    Message-ID: <md00fj$72v$1@node2.news.atman.pl>
    References: <54a937b4$0$34108$b1db1813$443c6447@news.astraweb.com>
    <54aa897d$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <54ac569e$0$1128$b1db1813$788ffb35@news.astraweb.com>
    <m8ikjh$n0u$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <54ad15cb$0$50648$b1db1813$8a713e5c@news.astraweb.com>
    <54d9f6d7$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
    <54dc99c9$0$44343$b1db1813$788ffb35@news.astraweb.com>
    <54e33de3$0$12961$65785112@news.neostrada.pl>
    <54e74975$0$57578$b1db1813$b96de544@news.astraweb.com>
    <mcuteu$13a$1@node2.news.atman.pl>
    <54f36f80$0$19691$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-163-134.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1425245491 7263 89.77.163.134 (1 Mar 2015 21:31:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Mar 2015 21:31:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Antivirus: avast! (VPS 150301-1, 2015-03-01), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:238278
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:54f36f80$0$19691$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Bo UPC raczej zależy na klientach, dla pozostawienia go przy sobie
    >> gotowi są nawet zrezygnować z kar umownych, kto klient coś tam
    >> nawywija...
    >>
    > To czemu nie świadczą (BMT)?

    Może nie wszystkim pododdziałom się chce?
    Stąd moje określenie "RACZEJ zależy". Statystycznie kurwy i mendy są
    wszędzie, od lekarzy, po nauczycieli, urzędników, na cieciach skończywszy.
    Tak samo w tych środowiskach są i ludzie co by nieba przychylili klientom.
    Ale może wolą się szefostwu nie narażać? Wyśle ekipę co w godzinę zrobią
    przyłącze i będzie hulało jak się masz - już nieraz na tej grupie było, że
    pieprzyli "BMT", a MT były i to całkiem przyzwoite - a szef wysra się na
    niego "mówiłem, że BMT, więc dla pana BMP" (Brak Możliwości Pracy)... bo kto
    wie, szefunio może dla kogoś z rodzinki, bądź KiZ Królika coś szykuje i
    pracownik mu szyki pokrzyżował?
    Przypuszczam, że w większości BMT prawdziwym powodem jest BK, czyli brak
    konkurencji. Wspominałem, że od wewnątrz poznałem, że jak konkurencja
    wchodzi, to często MT nagle cudownie się pojawiają i SWilna Grupa Pod
    Wezwaniem jedzie na miejsce by ubiec Tych Drugich...

    --
    Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you
    have a fast link and want to join, click beside... https://www.samknows.eu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: