eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaDział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie liniiRe: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
  • Data: 2015-01-07 00:05:37
    Temat: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pan jedrek napisał:

    > Powiedz to dobrodziejowi buzkowi.

    I co jak mu powiem, przyjedzie teraz z Brukseli dzielić? Ja akurat,
    kiedy był czas właściwy, na podobne tematy mówiłem sporo. Na ogół
    co innego niż inni. I na ogół z reakcją "no co ty!". A że po latach
    ta reakcja zmieniała się na "jasnowidz, kurna, czy jak?" -- to już
    inna sprawa.

    Że za dobrodzieja zrobiono taką a nie inna prywatyzację tepsy, to my
    wszyscy równo zapłaciliśmy cierpiąc zapóźnienie telekomunikacyjne
    dłużej, niż to było konieczne. Ale budżet wziął kasę, cieszył się nią
    jak głupi blaszką, rozdał górnikom czy kto tam wtedy był w największej
    potrzebie. Interes był może kiepski, może nierozważny, ale jednak
    interes -- rząd sprzedał dzirę w dupie za wymierną sumę, dająca się
    wyrazić we frankach (francuskich).

    Ja teraz o czym innym. Jak już wszystko było dla budżetu obojętne,
    dziesięć lat po wygaśnięciu ostatnich przywilejów tepsy, był plan
    podzielenia tego molocha. Ostatnia duża rzecz, jaką mogła przysłużyć
    się prezes Anna Streżyńska. No i szkoda, że to nie wyszło (z przyczyn
    różnych).

    Jarek

    --
    "Na coż ona zda się?