  • 1. Data: 2011-01-26 15:19:13
    Temat: Dziadki znowu atakują
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9006909,Tramw
    aj_zmiazdzyl_samochod_na_Starolece.html

    "Fiat uno jadący ul. Starołęcką po godz. 13. wjechał pod tramwaj linii nr
    17. Samochód został niemal zmiażdżony. W kabinę kierowcy wbił się słup
    trakcyjny. Policjanci przez ok. 40 minut wyciągali mężczyznę i jego żonę z
    pojazdu. Oboje mają powyżej 80 lat. "

    Dla niewtajemniczonych - nie ma fragmentu na tej ulicy na której samochód
    miałby pierwszeństwo, tory idą obok ulicy, a nie w jej osi, są tylko
    przejazdy przez tory przy skręcie ze Starołęckiej.
    Czyli winny raczej pewny.

  • 2. Data: 2011-01-26 16:18:47
    Temat: Re: Dziadki znowu atakują
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 26 Sty, 15:19, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9006909,Tramw
    aj_zmiazdzyl_samo...

    > "Fiat uno jad cy ul. Staro ck po godz. 13. wjecha pod tramwaj linii nr
    > 17. Samoch d zosta niemal zmia d ony. W kabin kierowcy wbi si s up
    > trakcyjny. Policjanci przez ok. 40 minut wyci gali m czyzn i jego on z
    > pojazdu. Oboje maj powy ej 80 lat. "
    >
    > Dla niewtajemniczonych - nie ma fragmentu na tej ulicy na kt rej samoch d
    > mia by pierwsze stwo, tory id obok ulicy, a nie w jej osi, s tylko
    > przejazdy przez tory przy skr cie ze Staro ckiej.
    > Czyli winny raczej pewny.

    ostatnio w telewizji widziałem kilka wypadków ze skutkiem śmiertelnym
    spowodowanych przez 19-dwudziestokilkuletnich szczyli którzy myśleli
    że umieją jeździć przynajmniej jak S. Zasada

  • 3. Data: 2011-01-26 17:15:10
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    W dniu 2011-01-26 15:19, Cavallino pisze:
> [...]
    > słup trakcyjny. Policjanci przez ok. 40 minut wyciągali mężczyznę i jego
    > żonę z pojazdu. Oboje mają powyżej 80 lat. "

    http://tnij.org/j4ue

    "Poważnie ranna została 83-letnia pasażerka. W stanie ciężkim pogotowie
    zabrało ją do szpitala. 48-letni kierowca nie skarżył się na poważne
    urazy, ale też został zabrany do szpitala na obserwację."

    Tutaj piszą inaczej, jak zwykle pismaki cos poprzekrecaly.

  • 4. Data: 2011-01-26 17:31:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > urazy, ale też został zabrany do szpitala na obserwację."
    >
    > Tutaj piszą inaczej, jak zwykle pismaki cos poprzekrecaly.

    Na przykład 48 z 84. ;-)

  • 5. Data: 2011-01-26 17:38:51
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    > Na przykład 48 z 84. ;-)

    Niewykluczone, ktos w kazdym razie oklamuje biednych ludzi ;-)

  • 6. Data: 2011-01-26 17:50:24
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > Dzis widzialem fajnego dziadka. Tak mu sie rece trzesly, ze ekspedientka
    > pakowala mu zakupy do siatek. Ledwo chodzil. A pozniej radosnie wsiadl do
    > swojej leciwej asterki i odjechal prawie przejezdzajac typka na skuterze.

    Każdy młody kiedyś będzie stary.
    Masz dzieci albo mnóstwo forsy?
    Jak nie masz to zdechniesz z głodu , albo pójdziesz, pojedziesz sam do
    sklepu, kościoła,...

  • 7. Data: 2011-01-26 18:02:27
    Od: neoniusz <n...@j...org>

  • 8. Data: 2011-01-26 18:44:48
    Od: "Paweł W" <l...@i...pl>

    Użytkownik "gri" <s...@a...er> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Każdy młody kiedyś będzie stary.
    > Masz dzieci albo mnóstwo forsy?
    > Jak nie masz to zdechniesz z głodu , albo pójdziesz, pojedziesz sam do
    fakt, kazdy bedzie ale to nie znaczy ze ma byc przyzwolenie na stwarzanie
    zagrozenia na ulicy przez starszych niedoleznych ludzi.

  • 9. Data: 2011-01-26 19:35:50
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    >
    > Każdy młody kiedyś będzie stary.
    > Masz dzieci albo mnóstwo forsy?
    > Jak nie masz to zdechniesz z głodu , albo pójdziesz, pojedziesz sam do

    A to balkoniki juz sie do autobusu nie mieszcza?

    --
    Picasso

  • 10. Data: 2011-01-26 20:31:23
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-26 18:44, Paweł W pisze:
    > fakt, kazdy bedzie ale to nie znaczy ze ma byc przyzwolenie na stwarzanie
    > zagrozenia na ulicy przez starszych niedoleznych ludzi.
    To co proponujesz? Eutanazję? A co z tymi stwarzającymi zagrożenie
    młodymi-gniewnymi? Też eutanazja?

    Maciek