  • Data: 2010-07-23 22:28:22
    Temat: Re: DziĹ� jest prima aprilis? - koniec z atrapami fotoradarów
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i1fe67$ldm$...@i...gazeta.pl...

    > "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message

    > Za frajerstwo. Frajer pozycza samochod obcym ludziom i nie pamieta nawet
    > komu, wiec jako taki niech sobie placi.

    Właściciel pamięta, komu użyczył samochód. Nie ma obowiązku przeprowadzać
    dochodzenia, kto jest na zdjęciu.
    "Pożyczyłem żonie i synowi". Jedno z nich zapewne kierowało, ale głowy nie
    dam. Żona i syn też nie pamiętają, bo kilka razy zmieniali się na trasie.

    Sprawa do umorzenia. To policja ma obowiązek szukać sprawcy. Ja - jako
    właściciel - mam jedynie obowiązek powiadomić, komu użyczyłem pojazd.