  • 31. Data: 2010-02-23 10:35:15
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Hubertus Blues" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hm05vu$q25$1@news.onet.pl...

    > To "kalizm" w czystej postaci!
    > Dlaczego tamten jest zły? Bo chce Ciebie wyprzedzić. A Ty jesteś dobry bo
    > masz prawo jechać przed nim!

    Jest zły bo zamiast poczekać aż się wszyscy rozpędzą i ewentualnie wtedy
    jeśli mu za wolno zacząc wyprzedzać próbuje zaraz wszystkich wyprzedzić.
    Poczakałby z kilkaset metrów i byłoby ok. Ja nie będę zjeżdżał na pobocze
    albo hamował bo ktoś musi mnie wyprzedzić 10 m po starcie. Jak jade ze stałą
    prędkością a widzę że ktoś chce mnie wyprzedzić to nawet czasem zjeżdżam na
    bok.

  • 32. Data: 2010-02-23 10:44:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości news:

    > Jest zły bo zamiast poczekać aż się wszyscy rozpędzą

    LOL
    Z czego wynika taki obowiązek?
    Wlekłeś się przed zakrętem, będziesz się wlókł za nim.
    Gdyby było inaczej, nie jechałby tuż za Tobą, żeby brać się za wyprzedzanie.

  • 33. Data: 2010-02-23 11:15:19
    Od: Hubertus Blues <h...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-23 10:27, to pisze:

    > Prawo jest niestety kulawe, bo wyobraźmy sobie np. sytuację w której ktoś
    > zaczyna wyprzedzać tuż za progiem zwalniającym. Według prawa trzeba
    > jechać te 5 km/h zanim dokończy manewr swoim złomem.

    A co tu kulawego? Ty przejeżdżasz przez próg z prędkością 5km/h a ktoś
    inny 20 km/h. Pod warunkiem, że ograniczenia na to zezwalają to nie
    wolno Ci "docisnąć" gazu tak, żeby uniemożliwić mu wyprzedzenie.
    Suwerenny wybór dla każdego - jeden woli/musi oszczędzić pieniądze inny
    czas. ;)

    --
    pozdrawiam
    Hubertus Blues

  • 34. Data: 2010-02-23 11:18:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    Hubertus Blues wrote:

> [...]
    > wolno Ci "docisnąć" gazu tak, żeby uniemożliwić mu wyprzedzenie.
    > Suwerenny wybór dla każdego - jeden woli/musi oszczędzić pieniądze inny

    Rozumiesz, co to znaczy ZA progiem?

    --
    cokolwiek

  • 35. Data: 2010-02-23 11:28:05
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> wrote in message

    > Najprzyjemniej się jeździ Vectrą. Najlepiej czarną :-)
    > pozdrawiam,

    Srebrna! Jak ustepuja miejsca... ;-)

    A wracajac do pytania poczatkowego w watku - nie ze wzgledu na marke, tylko
    na wielkosc samochodu.

    --
    Axel

  • 36. Data: 2010-02-23 11:28:24
    Od: Hubertus Blues <h...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-23 11:18, to pisze:

    > Rozumiesz, co to znaczy ZA progiem?

    Rozumiem. A Ty? Rozumiesz, ze jak ktoś Cię wyprzedza to pewnie chce
    jechać szybciej niż Ty a nie koniecznie chce obrazić Ciebie, Twoją
    rodzinę ani Twoich przodków do 4 pokolenia wstecz? Nie chce też pokazać
    Ci że jest lepszy, albo ma większy,...ehk.... metraż?
    Wyprzedzanie nie jest atakiem na Twoją dumę i jako takie nie jest
    naganne moralnie nie tylko wtedy gdy Ty wyprzedzasz ale również wtedy
    gdy Ty jesteś wyprzedzany.

    wszystkiego szybkiego!

  • 37. Data: 2010-02-23 11:33:01
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 23 lut 2010 o 00:28 GMT, Michał napisał(a):

    > SUV to duże i straszne jak udeży, ale nie szybkie, i już nie przyspieszy
    > aż tak jak sedan (zazwyczaj).

    Standardowy sedan ma ok 10-11s do setki, lowendowy SUV ma tyle samo, te
    lepsze suvy maja najczesciej sporo wieksze silniki, i maja ponizej 10s do
    setki, chociazby taki Jeep GranCheeroke STR8, ma 6s do setki...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 38. Data: 2010-02-23 11:50:24
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    > Do tej pory spotkałem jednego, który sensownie przyspieszał (Infinity
    > cośtam).

    To nie jechales Grand Cherokee SRT8 ;) 5 sekund do setki. W konfiguratorze
    dodalem wszystko, co sie tylko dalo i wyszlo $44,335. W Polsce kosztuje
    ponoc ponad 300000zł.

  • 39. Data: 2010-02-23 11:52:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Jadąc lepszym samochodem nikt na mnie nie wymusza pierwszeństwa, nie
    > wciska się z innego pasa, zauważyłem, że jak ktoś chce na siłę zmienić
    > pas to zawsze usiłuje wepchnąć się przed pojazd najmniejszy, choćby
    > ten najmniejszy Matiz wisiał 20 cm za zderzakiem poprzedzającego
    > samochodu. Jadąc lepszym takie coś nie ma miejsca.

    e tam, cos sciemniasz, ja wymuszam pierwszenstwo, zajezdzam droge i
    wpierdalam sie niezależnie od marki... ;-)
    MSPANC!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 40. Data: 2010-02-23 11:56:16
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > To była droga, a nie miejsce do weryfikowania możliwości
    > pojazdów.
    > Masz pretensje do innych o buractwo, a ciężko o większe
    > niż przyspieszanie wyprzedzanym pojazdem.

    A gdzie on napisał że przyspieszył? Często wystarczy że ten
    z tyłu wyskoczy na lewy pas i już zwalnia od oporu
    powietrza. Ale Ty jak zwykle wiesz lepiej ;-)))