  • Data: 2010-02-23 13:45:57
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak masz problem z tym, że ktoś Cię wyprzedza, do tego stopnia że wolisz
    > generować niebezpieczne sytuacje, to lepiej pozostań przy kierownicach do
    > konsoli.
    > Na drodze jesteś zabyt dużym zagrożeniem.

    Ja nie zacząłem wyprzedzać więc nie ja spowodowałem tą sytuację. Może
    zrozumiesz o co chodzi jak taki miszczu kierownicy z powodu że zabrał się za
    wyprzedzanie za wszelką cenę się nie zmieścił i próbował się zmieścić przed
    Tobą jednocześnie Cię spychając. Wtedy może przestaniesz cwaniakować i
    odróżnisz kto powoduje niebezpieczne sytuacje podczas wyprzedzania.