  • Data: 2010-02-23 00:28:06
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ostatnio pojeździłem innym służbowym znacznie lepszym nowym samochodem i
    > jestem w szoku, wcale nie jeździłem szybciej a wręcz ostrożniej, aby nie
    > przyprawić administratora nowego samochodu o zawał, ale w czym sprawa?
    >
    > Jadąc lepszym samochodem nikt na mnie nie wymusza pierwszeństwa, nie wciska
    > się z innego pasa, zauważyłem, że jak ktoś chce na siłę zmienić pas to
    > zawsze usiłuje wepchnąć się przed pojazd najmniejszy, choćby ten
    najmniejszy
    > Matiz wisiał 20 cm za zderzakiem poprzedzającego samochodu. Jadąc lepszym
    > takie coś nie ma miejsca.

    Tak potwierdzam, takie ocs jest i działa bardzo!:

    mam porówanie:
    1. CC (dramat)
    2. Corsa (dramat)
    3. Lanos (mniej)
    4. Lancia K (prawie nie ma)
    5. Safrane (prawie nie ma)

    Na czym to polega na moje oko, nie na marce a na wielkości auta
    (na marce trochę).

    Generalnie duże auto lepiej widać, CC busy nawet spychały ostro.

    NIKT nie wjedzie pod 2 tony bo zginie, pod 700kg jak najbardziej.

    Ludzie są przyzwyczajni że duże to lepiej się prowadzi i jest szybsze,
    zazwyczaj też dużo szybciej jeździ, bo ma mocne silniki, i dramatycznie
    lepsza trakcje niż małe i zazwyczaj od groma elektroniki w standzrdzie.

    Czyli ludzie tym gnają bo się da (tylko da się tak serio nie ala opel
    calibra czy bmw3 ile wlezie ale zakręt to już nie) - i inni kierowcy
    to widzą i duży sedan = szybko jedzie i nie wiadomo gdzie bedzie zaraz
    bo to wszystko po 2.5+ litra ma i kilka set koni+, i ze 2 tony po
    zatankowaniu z kierowcą.

    SUV to duże i straszne jak udeży, ale nie szybkie, i już nie przyspieszy
    aż tak jak sedan (zazwyczaj).

    aha na 3 wyprzedzanie tez znika, miałem tylko ze 2 sytuacje safranem
    (z 20x mniej niż lanosem): BMW3 spidował samobójca (bez pasów na czołowe
    1.5 gwiazdkowym autem... suma ze 150km/h), i TIR (to ja uciekałem "w pola").

    więc generalnie, co kieorwca myśli:

    1. bo duże i widać bardziej
    2. bo cięzkie i starch (coś jak by pod tira wjeżdzać)
    3. bo nie widomo gdzie będzie zaraz
    4. bo one zazwyczaj jada szybko (a matiz nie)
    5. nie wyprzedzam na 3 bo sie nie zmieszcze bo tamten ma 1.9metra

    pozdrawiam!