  • Data: 2014-06-17 13:42:21
    Temat: Re: Dyski twarde Samsung/Seagate
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" <c...@m...com> wrote in message
    news:lnopsq$l0s$1@node1.news.atman.pl...
    > Marek nabazgrał(a):

    > Szkoda że Sony firmowo nie daje dysków Seagate tylko Toshiba albo
    > Hitachi :( zwłaszcza te pierwsze były awaryjne w sprzętach Sony.

    Apple do starszych MacBooków (2009-2010) dawał hdd Toshiby.
    Właśnie taki jeden MacBook rozszerzam: wymieniam Toshiby 260GB
    na 64GB SSD OCZ jaki mi leżał na półce plus ten 750GB Seagate
    do eksperymentów z Mac OS X Mavericks a potem do kieszeni USB
    lub innego laptopa (nie do wiary, ale w robocie mam laptopa HP
    z i7 ale dyskiem 260GB zapełnionym już po brzegi).