    From: Lisciasty <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dysk zewnętrzny z autobackupem
    Date: Mon, 21 Nov 2011 06:07:01 -0800 (PST)

    On 21 Lis, 14:28, Rafal Lukawski <r...@l...pl> wrote:
    > Ja zdecydowanie preferuje oprogramowanie, ktore robi kopie nie tyle
    > plikow, ale tworzy obraz dysku/partycji i ew. plikow. W modelu
    > calosciowym i przyrostowym. Ghost ma wbudowany scheduler, moze pod
    > windowsem 7 tez mozna klikajac zaschedulowac robienie backupow przy
    > pomocy wbudowanych narzędzi, jednakże nie sprawdzałem

    Mam dokładnie takie samo zdanie i ten temat znam, natomiast męczą mnie
    o coś co się "samo" robi, nie wiem na czym to samorobienie ma polegać,
    czy tak jak napisałeś po naciśnięciu guziora odpala się oprogramowanie
    na kompie, czy też jakoś inaczej te czary-mary ma robić. Szperam
    dalej, a może ktoś coś jeszcze dorzuci :>

    L.