  • 11. Data: 2011-04-23 18:45:21
    Temat: Re: Dysk zew. - na moim kompie widoczny na innych nie
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:iouu2k$rus$1@node2.news.atman.pl...
    W dniu 2011-04-23 12:51, Rafał Łukawski pisze:
    > Dyski 3.5" nie są zasilane z USB chociazby dlatego, ze wymagaja 12V (co
    > prawda mozna zwiekszyc napiecie, ale to juz stanowczo za duzo na 5V/0.5A)

    Mój dysk do którego kupiłam obudowę- na USB- dziala. Tylko ma dodatkowo
    zasilacz.

    Ło matko :)

  • 12. Data: 2011-04-23 21:07:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-23 20:45, Santana pisze:
    > ?o matko:)

    Zmień kodowanie na UTF-8.

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-04-23 21:25:09
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...

    > Co prawda koncowka zasilacza rozwalila misie mechanicznie,

    Szkoda misiów. :-)

  • 14. Data: 2011-04-23 21:29:28
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

> [...]
    > Dysk zewn. WD MyBook 1TB, NTFS.
    > Na co dzien podpinany pod laptop makowy z WinXP. Wszystko smiga.
    > Zabralem go do znajomych i probowalem podpiac (USB) pod ich dwa rozne
    > laptopy.
    > Win 7 (chyba, co najmniej Vista). Na obu laptopach dysk sie nie
    > pojawia. Slychac dzwiek podpinanego/odpinanego USB i nic sie nie
    > dzieje. Bardzo podobny dysk - tez WD 1TB dziala na jednym z tych
    > laptopow po USB.
    > Probowalem sciagnac jakies sterowniki i program do zarzadzania dyskami
    > WD - nic nie pomoglo (chyba, ze sciagnalem niewlasciwy soft).

    Może sie jednak pojawia tylko nie ma auto - uruchomienia.

  • 15. Data: 2011-04-24 00:00:20
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Panowie i Panie dzieki za odpowiedzi.
    Postaram sie dorwac jeszcze raz jeden z tamtych laptopow i sprawdzic
    dokladniej. Zajrze do menedzera urzadzen itp, albo cos wykombinuje
    albo uscisle pytanie.

    Co do misiow - spodobalo misie ;) z zabawy slownej:
    - oddaj misie
    - nie chce ....
    ;) ;) ;)

    pozdr