  • Data: 2012-04-25 11:05:37
    Temat: Re: Dysk ssd 2,5" najtańszy
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24/04/2012 23:32, zlotowinfo wrote:

    > defragmentacja dysku nie przeszkadza mechanizmowi?

    Defragmentacja praktycznie resetuje cały cache, Seagate nawet wspomina o
    tym na swojej stronie i w instrukcji do dysk. Na szczęście całe "uczenie
    się" długo nie trwa, a w XP defragmentacja jest wywoływana na żądanie
    zamiast działać w tle, więc to problem raczej marginalny jeśli nie
    robisz jej co tydzień.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil