  • 1. Data: 2011-10-12 19:09:41
    Temat: Dysk 2TB - WD20EARX czy SAMSUNG F4EG HD204UI?
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam,
    ktory z tych dwoch dyskow wybrac? Tutaj mam porownanie z Chipa

    http://tnij.org/dyski_testy

    EARX jest Sata III, Samsung Sata II. Samsung wg. testow troche
    szybszy. Gdzies natknalem sie na informacje, ze spora partia Samsungow
    dotarla do Polski jako "grey import" i nie jest objeta gwarancja.
    Mozna to sobie sprawdzic po numerze seryjnym na stronie Samsunga.
    Zeby bylo smieszniej bede chcial go wrzucic w obudowe WD My Book
    Studio (z USB 2,0, Firewire i esata) w ktorej siedzi teraz WD 10EAVS
    1TB - ten z kolei powedruje do srodka komputera.

    Nie jestem fanem dyskow WD - obecny 10EAVS strzela fochy - zgubil
    troche plikow, po sformatowaniu pod XP na MacbookuPro jest widoczny
    tylko dla tego laptopa (na paru innych laptopach PC z Win slychac
    sygnal podlaczenia sprzetu USB ale dysk sie nie pojawia), trudno sie
    laczy po FW. W sumie nie jest to sprzet bezproblemowy - plug&play dla
    blondynki ;)

    prosze o opinie,

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2011-10-12 19:56:16
    Temat: Re: Dysk 2TB - WD20EARX czy SAMSUNG F4EG HD204UI?
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > ktory z tych dwoch dyskow wybrac? Tutaj mam porownanie z Chipa
    >
    > http://tnij.org/dyski_testy

    Stojac przed tym wyborem kupilem Samsung HD204UI. Jako magazyn zdjec na
    zastapienie WD10EACS, który sie byl zapelnil.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjecia z podrózy

  • 3. Data: 2011-10-12 20:42:54
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 12 Paź, 21:56, "=Marcos="
    <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> wrote:

    > Stojac przed tym wyborem kupilem Samsung HD204UI. Jako magazyn zdjec na
    > zastapienie WD10EACS, który sie byl zapelnil.

    Sposrod jakich dyskow wybierales? Po zabawach z moim WD mam lekkie
    uczulenie na ta firme. Z drugiej strony obawiam sie, czy wloze
    (skutecznie) Samsunga w obudowe My Book - nie wiem, czy WD nie
    poblokowalo jakosc firmware'u (o ile cos takowego jest).

    pozdr
    Piotr

  • 4. Data: 2011-10-13 08:46:52
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-12 22:42, Piotr Molski wrote:

> [...]
    > (skutecznie) Samsunga w obudowe My Book - nie wiem, czy WD nie
    > poblokowalo jakosc firmware'u (o ile cos takowego jest).

    Z mojej perspektywy WD zepsulo serie AADS/EADS z tego pozostał tylko
    500GB AADS wyzsze juz maja inne oznaczenia EARS i EARX

    To zepsucie np. oznaczalo, ze na 6 dyskow WD15EADS w ciagu miesiaca
    wszystkie padly.

  • 5. Data: 2011-10-13 11:51:01
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Stojac przed tym wyborem kupilem Samsung HD204UI. Jako magazyn zdjec na
    > zastapienie WD10EACS, który sie byl zapelnil.

    > Sposrod jakich dyskow wybierales? Po zabawach z moim WD mam lekkie

    Wybierałem między Samsungiem i jakiś odpowiednik WD z tej oszczędnej serii.
    Wcześniej kupowałem głównie WD, ale ostatni 320GB zaczął mieć błędy po 3
    latach. Co prawda wymienili mi go na gwarancji (za 3 dni się kończyła, he
    he), ale niesmak pozostał.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 6. Data: 2011-10-13 17:55:21
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > EARX jest Sata III, Samsung Sata II. Samsung wg. testow troche
    > szybszy.

    Ja wybralem Samsunga HD204UI, ze wzgledu na cene i moje dosc dobre wieloletnie
    doswiadczenia z ta marka. Jednak ten dysk mnie rozczarowal. Jest wolniejszy, niz
    sie spodziewalem, no i od samego poczatku narasta w nim wartosc bledu smart nr
    [01] oraz [c8]. To oczywiscie za malo na reklamacje, ale za duzo, aby w pelni
    cieszys sie nowym zakupem.

    O WD sie nie wypowiem, bo mam za male doswiadczenia (mam tylko 2 dyski WD, jeden
    3.5" i jeden 2.5"). Samsungów mam kilkanascie.

    latet

  • 7. Data: 2011-10-13 18:34:23
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...

    > Zeby bylo smieszniej bede chcial go wrzucic w obudowe WD My Book

    Sprawdz wczesniej jak sie to robi bo to chyba nie jest trywialny problem.
    http://mybookworld.wikidot.com/forum/c-122070/my-boo
    k-live

    --
    marfi (uzytkownik My Book i 6 innych WD)