  • Data: 2011-09-25 20:50:23
    Temat: Re: Dysk 2,5" - "odpowiednik" Seagate 3,5" SV35.x
    Od: divek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-25 22:04, Rafał Łukawski pisze:

    > No dobra - poswiecilem sie ;) Google, 1 minuta:
    > http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=160

    Bardzo Ci dziękuję za fatygę :-)
    Przejrzałem sobie przy okazji inne z serii AV. Te 3,5" AV-GP wyglądają
    ciekawie. RE4-GP są "pakowane" przez wiele firm do rejestratorów NVR
    (odpowiednio zbudowany PC), ale nie mają zbyt dobrej opinii wśród
    klientów, a są przy tym stosunkowo drogie.
    Wracając jednak do 2,5", seria AV-25 bardzo ciekawa z dwoma jak dla mnie
    minusikami...
    1. Mała pojemność. O ile 500GB do 4-kanałowca jest jak najbardziej ok,
    to już do 8-kanałowego będzie trochę mało.
    2. Dostępność na rynku praktycznie żadna. Muszę mieć pewne źródło
    (dostępność "od ręki", dobry serwis itd.).

    --
    Pozdrowienia,
    divek