  • 21. Data: 2009-06-30 12:44:57
    Temat: Re: Dylemat z wyborem procesora
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    reles pisze:

    > A co mnie teraz obchodzi co widziałeś tydzień temu?

    Masz:
    http://icomp.pl/produkty.php?sid=karty_graficzne-112
    2

    To samo co 4870, rdzen 50MHz wolniejszy, zjada te Twoje 9600 na sniadanie.

    > Nie pare tylko dwie. Wiesz co się będzie działo (temperatury, hałas) z
    > e5200@3,5 na boxie w tej obudowie?
    > No ale dzieciak będzie miał 15 fps więcej w gierkach, super!

    Podaj obudowe w rozsadnej cenie w ktorej nei bedzie. I bedzie gral ta
    obudowa? Chlopak ma 15 lat, na sytem, obudowe sobie dosklada, teraz chce
    grac - w tej chwili.

    > I dlaczego twierdzisz, że 9600 to nie jest porządna karta?

    Bo za rok wiekszosc gier to mzoe na niej na med nie pojsc.

    > Czyli jednak w okolicach 200.

    Jest pelno markowych zasilaczy 350W w cenie okolo 100zl

    > No i co z tego? Nadal będzie wystarczać.

    Grasz w jakies gry czy tylko tak CI sie wydaje?

  • 22. Data: 2009-06-30 12:59:22
    Od: reles <k...@n...pl>

    Grzegorz Prędki pisze:

    > Masz:
    > http://icomp.pl/produkty.php?sid=karty_graficzne-112
    2

    > To samo co 4870, rdzen 50MHz wolniejszy, zjada te Twoje 9600 na sniadanie.

    Czy Ty jesteś niepoważny? Gdzie pisałem, że to jest porównywalne z 9600?

    > Podaj obudowe w rozsadnej cenie w ktorej nei bedzie. I bedzie gral ta
    > obudowa? Chlopak ma 15 lat, na sytem, obudowe sobie dosklada, teraz chce
    > grac - w tej chwili.

    Tak, pogra sobie do czasu aż mu się tam wszystko zagotuje i obniży
    taktowania.

    Do 200 pln - PC SHARKOON Rebel 9 Economy + 2x120mm.
    Do 220 - Aerocool s9, Antec Gamer itd.

    > Bo za rok wiekszosc gier to mzoe na niej na med nie pojsc.

    Bo, ponieważ? Przesadzasz.

    Za rok/dwa to właśnie może sobie dozbierać na coś lepszego. Będzie miał
    wtedy porządną budę, zasilacz, który uciągnie nową kartę, więcej ramu i
    legalny OS a nie jakieś najtańsze szroty, które proponujesz.

  • 23. Data: 2009-06-30 13:05:56
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done <
    "=?ISO-8859-2?Q?Grzegorz_Pr=EAdki?="
    >Podaj obudowe w rozsadnej cenie w ktorej nei bedzie. I bedzie gral ta
    >obudowa? Chlopak ma 15 lat, na sytem, obudowe sobie dosklada, teraz chce
    >grac - w tej chwili.

    Zanim sobie doskłada na system, nie bardzo będzie miał jak grać.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Nie podcinaj gałęzi, na której siedzisz,
    .\....@e...eu.org.\.\. chyba, że Cie chcą na niej powiesić.

  • 24. Data: 2009-06-30 13:19:36
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Zanim sobie doskłada na system, nie bardzo będzie miał jak grać.

    http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.
    aspx

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 25. Data: 2009-06-30 13:25:52
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Vituniu"
    >http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download
    .aspx

    Proponujesz jakieś bety, pod którymi nikt właściwie nie wie czy gry będą
    chodzić? Świetny pomysł.

    --
    [------------------------] Microsoft Office 2000: Inteligentne aplika-
    [ K...@e...eu.org ] cje

  • 26. Data: 2009-06-30 13:31:32
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    reles pisze:

> [...]
    > taktowania.
    >
    > Do 200 pln - PC SHARKOON Rebel 9 Economy + 2x120mm.

    Juz lepiej dolozyc te 100zl do takiej obudowy i wydac 1600zl, niz
    rezygnowac z wydajnosci.

> [...]
    > wtedy porządną budę, zasilacz, który uciągnie nową kartę, więcej ramu i
    > legalny OS a nie jakieś najtańsze szroty, które proponujesz.

    Ktore to sa najtansze szroty? Plyta, cpu, moze hdd, albo GPU? Wez
    przestan, podaj swoj konfig i wtedy go porownamy wydajnosciowo do
    mojego. Ciekawe w co gra 15latek, pewnie nie w zadne FPP albo inne GTA4.

  • 27. Data: 2009-06-30 13:32:53
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Vituniu"
    aspx

    > Proponujesz jakieś bety, pod którymi nikt właściwie nie wie czy gry będą
    > chodzić? Świetny pomysł.

    Nie odrozniasz bety od RC?
    Podaj Twoj config do grania za 1500zl

  • 28. Data: 2009-06-30 13:33:52
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done <
    "=?ISO-8859-2?Q?Grzegorz_Pr=EAdki?="
    aspx
    >Nie odrozniasz bety od RC?

    Biorąc pod uwagę, że u MS wszystko przed SP1 (czy wręcz SP2) to bety...

    >Podaj Twoj config do grania za 1500zl

    con-co?

    --
    [------------------------] Jeśli to był najlepszy film SF, to Emmanuel-
    [ K...@e...eu.org ] le była najlepszym filmem obyczajowym(Jacek

  • 29. Data: 2009-06-30 13:34:02
    Od: reles <k...@n...pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Vituniu"
    aspx

    > Proponujesz jakieś bety, pod którymi nikt właściwie nie wie czy gry będą
    > chodzić? Świetny pomysł.

    Jak to nikt nie wie? To jest Vista po tuningu, jeśli coś działa na
    Viście to działa na W7. System jest już testowany trochę czasu i
    typowych zastosowaniach nie ma żadnych problemów z kompatybilnością
    oprogramowania. Z hardwarem z kolei jest o wiele lepiej niż pod Vistą.

  • 30. Data: 2009-06-30 13:38:09
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Proponujesz jakieś bety, pod którymi nikt właściwie nie wie
    > czy gry będą chodzić? Świetny pomysł.

    A zestaw do grania za 1050,- (1500,- minus Vista Home Premium OEM)
    to niby uwazasz za lepszy? :P

    pozdrawiam,
    Vituniu.