    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 24 May 2017 13:08:35 -0700 (PDT)
    <b...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Dwumasy w benzyniakach
    From: s...@g...com

    W dniu środa, 24 maja 2017 19:02:08 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik s...@g...com ...

    > Może, jak ze 100KM zrobi sie 250 to ja rozumiem...
    > Ja pokazywałem przypadek gdzie moc praktycznie nie wzrosła a dwumasa sie
    > pojawiła.

    U mnie we foce jest 115KM, dwumasa jest.
    Ponoć ludzie wymieniaja na jednomasowe i jezdza. W sumie jesli by mi skrzynia
    wytrzymała jeszcze 100-150kkm to bym tez tak zrobil bo auto gnije i juz ma 400kkm
    więc w praktyce skonczylo by sie jednoczesnie całe.

    Gdybym nie miał dwumasy może skrzynia skonczyla by sie wczesniej? nie wiem. Gdybam...

    IMHO nie trzeba aż do 250KM iśc aby dwumasa mogła sie przydać...

    > Ducato 3 100km czyli silnik 2.2
    > Od któregoś momentu ZTCW ma juz dwumase chociaz moc wzrosła bodaj tylko o
    > 10km.

    Czyli podobnie jak we foce a auto sporo cięższe. Może ta dwumasa tam ma sens?
    Trza by mechaników fiata albo mołosników ducato podpytać czy jednak skrzynia
    wytrzymywała 500kkm...

    Trudno dociec prawdy bez danych statystycznych.

    ale zgodze sie że sa modele które są strasznie niedorobione.

    Kiedys tu czytałem o fiatowskim triku z alternatorem. Kiedys montowali tak że woda
    spod kół go chlapała i gnił i sie psuł.
    To mu zmienili lokalizacje i chyba nawet osłone dali. Ale jednoczesnie splywala na
    niego woda z klimatyzacji :)

    Moze ta dwumasa w ducato to taki uklon dla narzekajacych? Zobaczcie naprawilismy
    sprzeglo. nie psuje sie juz.
    Teraz psuje sie dwumasa ;)