  • 21. Data: 2009-06-27 19:52:07
    Temat: Re: Dwa tunery jeden konwerter
    Od: crazy <c...@g...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > A jest taki tuner? Za rozsądne pieniądze?

    C+ i TNK w czytniku, a CP w module - np. Globo 7300 (ale trzeba wgrać
    nieoryginalny soft co by karta Cyfry była czytana). Cena do 250 zł.

  • 22. Data: 2009-06-28 04:28:43
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik crazy napisał:
    > Przy takiej konfiguracji to najszybciej można uwalić tunery. Co innego,
    > jeśli są połaczone przez przelotkę, wtedy jest bezpiecznie, a drugi
    > tuner dostaje tylko "kawałek" pasma.

    Właśnie miałem na myśli przez przelotkę, nie bardzo widzę, jak to zrobić
    inaczej.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 23. Data: 2009-06-28 08:01:14
    Od: crazy <c...@g...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Właśnie miałem na myśli przez przelotkę, nie bardzo widzę, jak to zrobić
    > inaczej.

    Niektórzy kombinują aby na drodze konwerter - tuner wstawić jakiś
    rozgałęźnik i tak podzielić sygnał na dwa tunery... bardzo zły pomysł.

  • 24. Data: 2009-06-28 11:24:48
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik crazy napisał:
    > Niektórzy kombinują aby na drodze konwerter - tuner wstawić jakiś
    > rozgałęźnik i tak podzielić sygnał na dwa tunery... bardzo zły pomysł.

    Zły i do tego trzeba porządnie się nakombinować. Pewnie prócz ryzyka
    sp*nia konwertera (a może i tunerów) jest jeszcze problem z impedancją
    takiego połączenia.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 25. Data: 2009-06-28 18:09:38
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 27 Jun 2009 21:52:07 +0200, crazy
    <c...@g...pl> wrote:

    >C+ i TNK w czytniku, a CP w module - np. Globo 7300 (ale trzeba wgrać
    >nieoryginalny soft co by karta Cyfry była czytana). Cena do 250 zł.

    plus 199 zl za modul CAM CyfrowegoPolsatu

    --
    ThinkXtra

  • 26. Data: 2009-06-28 21:49:47
    Od: Padre <P...@n...net>

    a...@p...pl pisze:

    > plus 199 zl za modul CAM CyfrowegoPolsatu

    Podpisałem umowę na 30mies. z czego 6 gratis i dostałem CAM za 50zł w
    darmową dzierżawę, kupować nie ma sensu bo po deaktywacji jest i tak do
    niczego nie przydatny.