  • 1. Data: 2010-01-27 06:55:16
    Temat: Re: Dwa telewizory - co zapodać?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    GreGG pisze:
    > Witam,
    >
    > przeprowadzam się do nowego mieszkania i rozważam aktualnie kilka
    > kombinacji.
    > Myślałem, że wezmę kablówkę, ale po zapoznaniu się z cennikiem i ofertą
    > programową Aster wyszło mi, że przy dwóch telewizorach, przy czym w
    > jednym z HD wyszłoby mi około 110 złotych miesięcznie, a z Internetem
    > jeszcze 80 więcej.
    >
    > W tej chwili myślę o połączeniu Neostrady z TV do jednego telewizora
    > (pełny pakiet 59,90, 10 miesięcy gratis) i satelity do drugiego,
> [...]

    tv z neo to wybór taki sobie, wciskają to na siłę.
    dwie propozycje, ale na stronach przeanalizuj dokładnie oferte
    programową
    1. dekoder n z nagrywaniem (wszystkie pakiety tematyczne za 48), do tego
    dostajesz drugi dekoder tnk (opłacone na 3 m-ce)
    2. c+ z multiroomem (nie wiem czy jeszcze obowiązuje), ale zamiast
    urządzenia multiroom dają dwie karty jak na razie.
    ich urządzenie można zamienić np na clone +

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion