    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dwa mandaty za to samo wykroczenie?
    Date: Fri, 29 Jun 2012 12:22:02 +0200

    W dniu 2012-06-29 10:35, Sebastian Kaliszewski pisze:

> [...]
    postawić te znaki już w środku października?

    > A to im korona ze łba spadnie? I tak stawiają wcześniej.
    > Od tego jest tabliczka "obowiązuje od..." i tyle.

    Produkcja tabliczek. Usuwanie zbędnych już tabliczek. Analiza treści ekstra tabliczek
    przez kierowców, tak jakby
    nie było już zbyt wiele znaków na ulicach. I to wszystko po to żeby zapewnić "vacatio
    legis" byle znakowi drogowemu...
    Jakoś mnie nie przekonaliście.

    > To nie mają prawa do ukarania. Albo muszą użyć innych środków powiadomienia.

    Przecież nie jestem za tym żeby postawić znak przed zaparkowanym już samochodem a
    kierowcy wręczyć mandat.
    To by było działanie prawa wstecz. Chodzi mi tylko o to żeby można było taki znak
    jednak postawić z dnia na dzień,
    choćby po to żeby inni już nie stawali. Bo jak inaczej - policjant ma pilnować przez
    2 tygodnie 24/7?

    > Może się zdarzyć, że pod zaparkowanym samochodem pęknie rura i trzeba ten samochód
    usunąć. Ale to nie jest powód do ukarania kierowcy

    Oczywiście.