  • 11. Data: 2011-05-29 22:24:36
    Temat: Re: Dwa filmiki z treningow popelnilem
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-05-29 18:51, MarcinJM pisze:

    > Dorzucilem kilka inf. na temat predkosci. :)

    A tak BTW, to w jakim programie tak składasz dwa filmy w jeden?

  • 12. Data: 2011-05-29 23:33:30
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    > Mówisz, że Ty byś się nigdy z dzieckiem w samochodzie nie rozpędził się do
    > 100km/h czy ile on tam jechał?

    Jazda bezpieczną drogą ekspresową czy autostradą, a jazda sportowa na
    granicy przyczepności wąską drogą polną mijając w odległości 1-3m drzewa to
    ogromna różnica.

  • 13. Data: 2011-05-30 06:41:09
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-29 23:33, Alexy pisze:

    > Jazda bezpieczną drogą ekspresową czy autostradą, a jazda sportowa na
    > granicy przyczepności wąską drogą polną mijając w odległości 1-3m drzewa
    > to ogromna różnica.

    Otoz informuje cie, ze jazna nie byla na granicy przyczepnosci.
    Ot, lajtowy przejazd treningowy, zeby sprawic dzieciakowi frajde (on to
    uwielbia, a najbardziej uhahany jest na hopie (kilka metrow w powietrzu,
    na torze w Mikolajkach). Ja chcialem sprawdzic jak sobie poradza nowe opony.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 14. Data: 2011-05-30 06:43:01
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-29 22:24, Tomasz Pyra pisze:

    > A tak BTW, to w jakim programie tak składasz dwa filmy w jeden?

    Vegas Movie Studio
    Na razie rozgryzam mozliwosci na wersji trial, ale chyba go kupie, nie
    jest drogi.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 15. Data: 2011-05-30 06:57:49
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-29 22:12, Alexy pisze:
    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jechał za Tobą ksiądz?
    > Narażać dzieciaka jest naprawdę bardzo lekkomyślne z Twojej strony.
    > Kobita powinna Ci za to nieźle "natrzeć uszu".

    Kobieta wie, ze za kierownica zmieniam imie na Rozsadek i w
    przeciwienstwie do ciebie nie robi o to awantur ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 16. Data: 2011-05-30 21:59:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-05-29 23:33, Alexy pisze:

    > Jazda bezpieczną drogą ekspresową czy autostradą

    Mówisz że tak zawrotne prędkości jak 100km/h osiągasz tylko na
    ekspresówkach i autostradach? - no niech będzie :)

    Tak czy owak skąd przekonanie że taka jazda po szutrze miałaby być
    bardziej niebezpieczna niż mijanie się z niewiadomo kim, jadącym nie
    wiadomo jak i czym, z niewiadomo iloma promilami na zwykłych drogach
    krajowych?

    > , a jazda sportowa na
    > granicy przyczepności wąską drogą polną mijając w odległości 1-3m drzewa
    > to ogromna różnica.

    Chyba różne filmy oglądaliśmy ;)
    Zwłaszcza te drzewa mijane w odległości metra.

  • 17. Data: 2011-05-30 22:09:46
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-05-30 06:57, MarcinJM pisze:

    > Kobieta wie, ze za kierownica zmieniam imie na Rozsadek i w
    > przeciwienstwie do ciebie nie robi o to awantur ;)

    Weź im nie tłumacz ;P

    Pozdro ! dla całej 3ki ;)

  • 18. Data: 2011-05-31 22:08:52
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    > Tak czy owak skąd przekonanie że taka jazda po szutrze miałaby być
    > bardziej niebezpieczna niż mijanie się z

    Skąd przekonanie, że tak nie jest?
    Jeżeli chodzi o mnie to znam przypadek ojca, który uczył dzieciaki jeździć.
    Jeden z nich podczas prowadzenia samochodu z wydawało by się bardzo
    niewielką prędkością, bo ok. 20-30km/h uderzył w drzewo. Drugi, siedzący z
    tyłu, w czasie uderzenia wleciał głową pod deskę rozdzielczą doznając
    obrażeń.
    W przypadku Marcina jak sam określa były to prędkości ok. 100-130km/h.
    Crash testy wykonuje się przy prędkościach 55-65km/h. Jeżeli chodzi o
    Seicento to przy crash teście składa się tak, że zagraża życiu i zdrowiu
    siedzących wewnątrz ludzi. Weź jeszcze pod uwagę, że w przypadku crash
    testów samochód zderza się przedzkodą, która ulega odkształceniu. W
    przypadku drzewa to takie Seicento nie zrobi na nim większego wrażenia i to
    drzewo spokojnie sobie "wjedzie" pomiędzy fotele.
    http://www.youtube.com/watch?v=NlDS8SMWTf8

    Wybacz, ale uważam wyczyn Marcina za wyjątkową lekkomyślność.

    > niewiadomo kim, jadącym nie wiadomo jak i czym, z niewiadomo iloma
    > promilami na zwykłych drogach krajowych?

    Ilu pijanych za kierownicą spotykasz codziennie?
    Ja bynajmniej przez ostanie kilkanaście lat kojarzę tylko jednego pijanego
    za kierownicą.
    O wypadkach na takich szutrowych drogach wielokrotnie. Ok. 8-10 lat temu
    zginął tak mój uczeń. Chłopaka, który prowadził samochód poniosło. Niestety
    zabrakło umiejętności lub też zdrowego rozsądku. O dziwo wcale nawet nie
    uderzyli w drzewo lecz wykoziołkowali.

  • 19. Data: 2011-05-31 22:44:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-05-31 22:08, Alexy pisze:

> [...]
    > jeździć. Jeden z nich podczas prowadzenia samochodu z wydawało by się
    > bardzo niewielką prędkością, bo ok. 20-30km/h uderzył w drzewo.

    A ja znam przypadek gdzie gościowi ciężarówka wyjechała na czołówkę i
    wszyscy w osobówce zginęli. Czy to oznacza że jazda po ulicy to
    lekkomyślność?

    > W przypadku Marcina jak sam określa były to prędkości ok. 100-130km/h.
    > Crash testy wykonuje się przy prędkościach 55-65km/h.

    A jak się zachowa Twój samochód, przy prędkościach z których uważasz
    jazdę z dzieckiem za bezpieczną, w zderzeniu czołowym z ciężarówką
    jadącą 85km/h? I jak widzisz swoją "lekkomyślność" narażając na to swoje
    dziecko?
    Bo wpływu na ciężarówkę jadącą z przeciwka to nie masz żadnego.

    > Wybacz, ale uważam wyczyn Marcina za wyjątkową lekkomyślność.

    Jak każde wypuszczenie dziecka z kojca pod kloszem?

    > Ilu pijanych za kierownicą spotykasz codziennie?

    AFAIK kilku-kilkunastu, a jak jadę dalej to pewnie z kilkudziesięciu.

    > Ja bynajmniej przez ostanie kilkanaście lat kojarzę tylko jednego
    > pijanego za kierownicą.

    Ty może nie kojarzysz, bo nie wiem czego się spodziewasz, że będzie miał
    na szybie napisane "jestem pijany"?

    Ale pewnie zdziwiłbyś się bardzo z iloma nawalonymi kierowcami mijasz
    się każdego dnia.
    Pogadaj z policjantami którzy robią kontrole na drogach jak kontrolują
    wszystkich jak leci tymi szybkimi alkomatami. Jak długo muszą szukać
    żeby upolować takiego z promilem i więcej? W weekend pewnie nawet 100
    kierowców nie trzeba kontrolować żeby takiego znaleźć.
    A takich z lekko przekroczoną normą to tam mają co chwilę.

    W 2010 złapano prawie 60000 kierowców pojazdów silnikowych którzy mieli
    ponad 0.5 promila. A zapewniam Cię że to mały odsetek tych którzy
    jechali pijani - pomyśl jak często Tobie trafia się na drodze wyrywkowa
    kontrola trzeźwości i wyciągnij wnioski jak małe są szanse że policja
    złapie pijanego. I teraz ilu ich musiało po pijaku wyjechać skoro prawie
    60000 złapano.

    > O wypadkach na takich szutrowych drogach wielokrotnie. Ok. 8-10 lat temu
    > zginął tak mój uczeń.

    No to faktycznie - wielokrotnie i co chwile, bo 10 lat temu był takie
    wypadek.

    Mam wymienić wszystkie rodzaje wypadków, które wydarzyły się przez
    ostatnie 10 lat kiedy to przykładny mąż i ojciec jadąc swoim super
    bezpiecznym samochodem, nie popełniając żadnych wykroczeń zafundował
    rodzinie wycieczkę na tamten świat "bo ktośtam, cośtam"?

  • 20. Data: 2011-06-01 21:57:12
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

> [...]
    > bezpiecznym samochodem, nie popełniając żadnych wykroczeń zafundował
    > rodzinie wycieczkę na tamten świat "bo ktośtam, cośtam"?

    Nie chce mi się dalej polemizować, bo zaczyna to przypominać "pie...nie o
    niczym".