eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDuże przebiegi dla benzyniakaRe: Duże przebiegi dla benzyniaka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!
    newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: scobowski <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Duże przebiegi dla benzyniaka
    Date: Sat, 17 Nov 2012 18:44:26 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 35
    Message-ID: <k88ie1$ip6$1@news.icpnet.pl>
    References: <k7vibj$j83$1@z-news.wcss.wroc.pl>
    NNTP-Posting-Host: d142-165.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1353174273 19238 109.173.142.165 (17 Nov 2012 17:44:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Nov 2012 17:44:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
    Thunderbird/16.0.2
    In-Reply-To: <k7vibj$j83$1@z-news.wcss.wroc.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2472748
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-11-14 08:48, R. pisze:
    > Cześć,
    >
    > Mam na oku renault z 2003 roku, silnik 2.0T (F4RT). Wszystko fajnie, ale
    > ma nastukane 370000. Sporo. Cena auta jest atrakcyjna (nie dziwota), ale
    > czy to nie będzie kanał ładować się w auto z takim przebiegiem?
    >
    > R.
    Jeśli natrzaskał tyle, ile na liczniku - to znaczy, że auto było
    intensywnie eksploatowane.
    Najprawdopodobniej to, co miało się w nim zużyć to się zużyło, to co
    miało się spieprzyć - już się spieprzyło..
    i zostało wymienione/naprawione, skoro wózek w akceptowalnym stanie jest
    na chodzie i jest na sprzedaż.

    Latem oglądałem samochody i "przy okazji" pojechałem oglądnąć w
    Obornikach WLKP paska 2005 - samochód miał 4x0 tysięcy (coś chyba nawet
    bliżej 5 stów, wydawał się prawie niemożliwy do nakręcenia.) - śmiesznie
    niska cena i nikt go nie chciał.

    Autko nie dość, że nie było rozbite (a oglądany był ze wszystkich stron,
    włącznie z inspekcją na podnośniku), to jeszcze technicznie
    (zawieszenie, praca przekładni, sprzęgła, ukł. kierowniczego, silnika,
    pierdółek typu el. szyby) był w _znacznie_ lepszym stanie niż równolatki
    w komisach z "przebiegami" po 120 000.

    Dlaczego? Samochód sprzedawała firma, która ma oddziały w polsce, gdzies
    w austrii, czechach, ukraninie, piernik wie gdzie jeszcze - i samochód
    zapierniczał między tymi oddziałami i po klientach. Firma regularnie
    serwisowała i naprawiała go w ASO - mieli cały segregator faktur za
    pogwarancyjne naprawy, włącznie z bolączkami tego auta typu wymiana
    głowicy, dwumasy etc.. Można?
    Ostatecznie go nie kupiłem, bo zachciało mi się suv-a, ale był to jeden
    z dwóch samochodów w akceptowalnym stanie technicznym, które udało mi
    się znaleźć na przestrzeni miesiąca.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 19.11.12 09:34 PJ

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: