  • Data: 2020-01-28 05:10:21
    Temat: Re: Duże kombi na 5 osób
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Jan 2020 23:08:13 +0100, Marcin napisał(a):

    > A Ford Galaxy? Wlasciwie to jest SMAX w wersji kombi. Troche dluzszy,
    > wiekszy bagaznik i prosty dach wiec w drugim rzedzie wicej miejsca nad
    > glowa.
    > Co rozumiesz przez 3-osobowa kanape z tylu? SMAX/Galaxy ma 3 oddzielne
    > fotele. Kazdy z niezalezna regulacja oparcia i przesuwany przod-tyl wiec
    > mozna np. fotel najnizszego pasazera przesunac do przodu by zrobic
    > troche dluzszy bagaznik a wszyscy nadal podrozowali komfortowo.
    > No ale to juz prawie vany (przynajmniej jak na Europe).

    Galaxy jak najbardziej, tylko nigdy nie jechałem generacją mk3, a podaż
    jest dość mała. Gabaryty mi niestraszne - od lat jeżdżę 5-metrowym autem,
    więc Galaxy to i tak kurdupel.
    Jaka wersja silnikowa jest godna uwagi? Znaczek "Ghia" wnosi coś istotnego?

    3 oddzielne siedzenia z tyłu mogą być, chociaż to i tak kompromis z
    rozsądku, bo najlepsze byłoby 2+2+1, ale to już tylko w tych dużych (jak na
    Europę) vanach.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl