  • 1. Data: 2011-03-31 03:08:58
    Temat: Durczok w TVN - nie emituje doniesienia przeciwko Giertychowi
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nie minął dzień a Durczok znowu odpowiednio dobrał fakty. Fakty są produkcją
    rzeczywistości TVN'u z Warszawy na Polskę. Żeby cała Polska wiedziała co ma
    widzieć, z prywatnego wieżowca ITI.

    We wtorek stacja Durczoka informowała, że Jarosław Kaczyński zrzekł się
    immunitetu w procesie jaki wytoczył mu Roman Giertych. Dzień później mamy
    kontynuację sprawy, informują Wiadomości TVP. Ale nie Fakty TVN-u. Arkadiusz
    Mularczyk (PiS) składa zawiadomienie do prokuratury na Romana Giertycha. Jako
    wicepremier, prawnik R. Giertych nie złożył zawiadomienia do prokuratury na
    Jarosława Kaczyńskiego, gdy wiedział, że ten rzekomo polecił zbieranie
    materiałów na konkurentów politycznych. Co było przedmiotem sprawy dzień
    wcześniej w Faktach. Wygląda tak, że Durczok informuje tak, żeby szkodzić
    Jarosławowi Kaczyńskiemu. TVN to TVNienawiść ?

  • 2. Data: 2011-03-31 12:53:41
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 31 Mar 2011 03:08:58 +0000 (UTC), "Marcin Rolicki"
    <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    >wcześniej w Faktach. Wygląda tak, że Durczok informuje tak, żeby szkodzić
    >Jarosławowi Kaczyńskiemu. TVN to TVNienawiść ?

    bo to sa fuckTyVN

    przeciez nie moze puszczac co chce, bo go mocodawcy wyleja z roboty. A
    moze ma kredyt do splacenia! Sam bys ryzykowal?

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2011-03-31 12:54:22
    Od: a...@p...pl

    a propos, to ja przestalem ogladac programy informacyjne...i czuje sie
    lepiej.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-03-31 13:00:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 31 Mar 2011 14:54:22 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > a propos, to ja przestalem ogladac programy informacyjne...i czuje sie
    > lepiej.

    Ja bym się poczuł dużo lepiej, jakbyś przestał mi wyciągać oszołomówi z KF.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2011-03-31 19:27:45
    Od: Dyzurny Informatyk Kraju <a...@g...pl>

    W dniu 31-03-2011 05:08, Marcin Rolicki pisze:
    > TVN to TVNienawiść ?

    tak, a teraz spierdalaj z powrotem do KF.

  • 6. Data: 2011-03-31 20:31:50
    Od: Jakub Skrzypnik <j...@g...com>

    Dnia Thu, 31 Mar 2011 21:27:45 +0200 Roku Pańskiego
    Dyzurny Informatyk Kraju uraczył Usenet'ową grupę pl.rec.telewizja swą obecnością,
    pisząc:

    Tak właściwie to Tusk Vision Network :P

    --
    _-_-_-_-_-[ Jakub Skrzypnik ]-_-_-_-_-_
    - j...@g...com - *NIX & NT5.0 -

  • 7. Data: 2011-04-01 16:25:04
    Temat: Re: Durczok w TVN - nie emituje doniesienia przeciwko Giertychow
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    Bo nie dojrzałeś do demokracji. Jak TVN nie dojrzał, jak pewien dziennikarz
    tej stacji nie dojrzał do demokracji w dziennikarstwie.

  • 8. Data: 2011-04-01 16:28:43
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    > a propos, to ja przestalem ogladac programy informacyjne...i czuje sie
    > lepiej.

    Demaskowanie TVN'u jest sposobem na program informacyjny Durczoka.

  • 9. Data: 2011-04-04 18:53:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    >a propos, to ja przestalem ogladac programy informacyjne...i czuje sie
    > lepiej.

    plonk

    ja teraz tez