  • 21. Data: 2014-04-30 01:56:57
    Temat: Re: Duplikat karty SIM
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 535f4b8e$0$2359$6...@n...neostrada.pl

    > A tak swoja drogą - dlaczego gołe baby to dla tych bardzo religijnych to coś złego?
    ;-)

    Zobacz Kaplicę Sykstyńską -- a pojmiesz, dlaczego.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kaplica_Syksty%C5%84ska
    #mediaviewer/Plik:Lightmatter_Sistine_Chapel_ceiling
    .jpg

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2014-05-01 21:39:12
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-30 00:32, animka pisze:

    > Z kartą dostajesz PUK (czy jak mu tam) do odblokowania hasła i
    > zmienienie na inne.

    Niestety nie, kod PUK służy tylko do odblokowywania telefonu, a nie do
    dezaktywacji kodu PIN.

  • 23. Data: 2014-05-01 21:39:29
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-30 00:30, animka pisze:

    > Nie mogleś na miejscu poprosić o odblokowamie karty, żeby sprawdzić,
    > czy Ci bubla nie wetknęli?

    Procedura jest zawiła, i nie do przeprowadzenia w salonie Orange. :-(

  • 24. Data: 2014-05-01 21:39:48
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-30 00:27, animka pisze:

    > On jest religijny bo biedny, poza tym żadna babka go nie chce (bo
    > marzy o jakimś emeulelu) i raczej jest prawiczkiem.

    Oj, czy aby wnioski nie są zbyt daleko idące? ;-)

  • 25. Data: 2014-05-01 21:40:20
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Kaplica_Syksty%C5%84ska
    #mediaviewer/Plik:Lightmatter_Sistine_Chapel_ceiling

    No nie, pisząc o mocno religijnych miałem na myśli nie tylko katolików.
    Np. w satanizmie także ceni się tylko dziewice. Kobiety nie będące
    dziewicami także się uważa z brudne, nie godne itd..

  • 26. Data: 2014-05-03 01:14:11
    Temat: Re: Puplikowanie [kompletne OT!]
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5362a324$0$2239$6...@n...neostrada.pl

    > No nie, pisząc o mocno religijnych miałem na myśli
    > nie tylko katolików. Np. w satanizmie także ceni
    > się tylko dziewice. Kobiety nie będące dziewicami
    > także się uważa z brudne, nie godne itd..

    W rzymskokatolickim Kościele dziewice są bezwartościowe -- tylko
    wielodzietne kobiety mają tam sens. :) Inne -- będą potępione. :)
    Matka Boska, jako żydówka, została zapłodniona przez Ducha
    Świętego właśnie w tym celu, aby uniknąć potępienia. Wprawdzie
    nie urodziła wielu potomków, ale rodzeniem umknęła wiecznego
    potępienia. Ona stanowiła wyjątek, na dodatek nie była wcale
    wyznawczynią tego Kościoła (nawet być może nie wiedziała o tym,
    że ten Kościół kiedyś powstanie a **na pewno** nie wiedziała
    o tym, że w tym Kościele będzie kiedyś przemawiała za sprawą
    Radia Rydzyka) ale była zwyczajną żydówką, więc obowiązek
    rodzenia wielu potomków być może nie obejmował jej osoby.

    Ogólnie Kościoły nijak mają się do nagości a nagość do dziewictwa.
    Także w Kościele rzymskokatolickim dopuszczalne jest uczestniczenie
    w nabożeństwach będąc jedynie w stroju pierwszych ludzi. :) Znam to
    nie tylko z filmów -- słyszałem na własne uszy opowiadania o tym,
    jak ludzie w Afryce chadzają do Kościoła na mszę święta zupełnie
    nago lub prawie nago. Pamiętam księdza, który opowiadał o tym, że
    na czas ślubu lekko okrył parę młodą. :) Nie wiem dokładnie o jak
    lekkie okrycie chodziło, ale najwyraźniej bardzo skromne.

    Dziewica ma swoja wartość -- ponoć łatwo kupić dziewictwo za kilka tysięcy pln.
    Albo inaczej -- łatwo sprzedać, bo kupić raczej nie można za żadne pieniądze.
    (ciekawe -- sprzedać można, ale kupić -- nie można)
    W istocie znam niejedną dziewczynę, która nie tylko nie zarobiła na sprzedaniu
    swego dziewictwa, ale wręcz odwrotnie -- nieźle zapłaciła za swój pierwszy raz.

    O wartości dziewictwa opowiadał swego czasu pewna prelegentka jakiegoś
    akademickiego ugrupowania z KRK. Porównała dziewictwo do smakołyku
    leżącego na półce sklepowej -- kto kupi rozpakowany towar? Otwartą
    paczkę paluszków słonych, otwarte mleko, otwarte pudełko cukierków?...

    Pewnego dnia u lekarki odkryłem, że mam rozerwaną podkoszulkę. :)
    Czy zrobiło się mi głupio? -- nie. :) Co by było, gdyby lekarka
    zapytała mnie o owe rozerwanie? Odparłbym jej, że po rozerwaniu
    podkoszulka nadal pełni swoją funkcję. :) Rozerwanie nie było
    duże (akurat na bohatera zdejmującego dziewictwo) i znajdowało
    się tam, gdzie podkoszulka jest wpuszczona w spodnie (na samym
    dole, kilka cm od dołu, niemal równolegle do końca podkoszulki)
    a do owego rozerwania doszło w pralce (czasami ;) zbyt dużo do
    pralki wkładam i coś ulega przetarciu czy rozerwaniu -- później
    roztacza się ;) dookoła woń zszokowanej uszczelki a ręczniki
    frotte sygnalizują solidne otarcia/przetarci) i jakoś to rozerwanie
    umknęło mi. Widziałem je tuż po wyjęciu podkoszulki z pralki,
    ale później umknęło mojej uwadze.

    Zauważ, że rozerwana koszula (pod pachami, na szwie) czy rozdarta
    podkoszulka (jak u mnie) to tak zwany obciach, choć można łatwo
    zauważyć, że taka koszula jest lepsza od nie rozdartej z uwagi na
    lepsze wentylowanie pach. ;) A teraz zastanów się, co jest ważniejsze
    dla Ciebie -- dziewictwo (Twojej córki bądź Twojej narzeczonej) czy
    rozerwanie koszuli?

    Albo inaczej -- Overmax już ładuje do 100%, co sygnalizuje zielenią.
    Ale czy ten fakt jakoś nastraja optymistycznie? Czy dodaje chęci do
    życia? Czy sprawia, że człowiek odmładza się o 30 lat? -- nie. Takie
    coś przechodzi bezgłośnie. Dlaczego? -- bo w gruncie rzeczy nie jest
    ważne ładowanie Overmaxa do pełna czy do 84%, ale na przykład zdrowie.
    Jeśli powrót pełnego ładowania nie wywołuje szału radości, nie może
    niedoładowywanie wywoływać szału smutku... (skutkującego samobójstwem
    czy inną formą protestu) Jeśli tablet ładuje do końca, to dobrze, ale
    jeśli tylko do 84% -- nadal świat wygląda niemal zupełnie tak samo.
    Podobnie z rozerwaną koszulą -- cała czy rozerwana pełni swoje funkcje
    tak naprawdę niemal identycznie.

    Co innego z dziewictwem a raczej jego brakiem. Jeśli dziewczyna głupio
    zrezygnowała ze swego dziewictwa, być może równie głupio zrezygnuje
    kiedyś z innych dóbr -- przykładowo z samochodu czy nawet z domu...

    Ogólnie (jak wynika z moich spostrzeżeń) kobiety, które straciły swoje
    dziewictwo z własnym mężem mają w życiu małżeńskim lepiej (łatwiej,
    przyjemniej) niż te, które swym mężom nie podarowały swego dziewictwa.
    Odwrotnie z mężczyznami, którym lepiej jest w małżeńskim życiu wtedy,
    gdy od swych żon nie odebrały tego prezentu. A najlepiej tym, którzy
    żenili się dla pieniędzy z rozdziewiczonymi, być może grubymi i brzydkimi,
    ale dziewic namłócili całe masy...

    Co zaś tyczy się brudu i godności -- powołaniem kobiety jest rodzenie
    dzieci a normalnym sposobem zapładniania jest seks, którego efektem
    musi być rozdziewiczenie, gdyż dziewica to kobieta, która nie współżyła
    seksualnie z mężczyzną. Można co najwyżej zastanawiać się nad seksem
    naprawdę nieczystym -- czyli analnym. :) IMO seks to seks i nie jest
    ważne, czy analny, czy zdrowy -- waginalny... Innymi słowy kobieta
    może mieć nienaruszoną penisem pochwę, ale dziewicą może już nie być.
    Można tedy iść dalej i zapytać, gdzie zaczyna się koniec dziewictwa,
    ale IMO nie ma to sensu, albowiem rozdziewiczenie to nie defekt
    biologiczny/cielesny, ale właśnie współżycie seksualne. Jeśli pochwa
    (czy jej wejście) dziewicy zostanie spenetrowana(e) przez mężczyznę
    w celu innym niż seks (przykładowo chirurg coś naprawił za pomocą
    narzędzi chirurgicznych) to kobieta mimo utraty błony dziewiczej
    pozostaje nadal dziewicą...

    Innymi słowy -- dziewica nie jest więcej warta niż niedziewica,
    ale mądra kobieta jest więcej warta niż mądra_na_innym_gruncie. :)
    Jeśli dziewczyna straciła swe dziewictwo nawet w bardzo młodym
    wieku, ale pozostała ze swym parterem do końca swego długiego
    życia (koniec życia kobiety przecież może nastąpić w kwadrans
    po stracie dziewictwa) to IMO jest wartościowa i mądra, a na
    pewno nie ma w jej niedziewictwie niczego nieczystego. :)

    Odwrotnie -- IMO podstarzała dziewica jest zwykle zbrukana. :)
    Jest zwykle nieczysta, albowiem powołaniem kobiety jest
    rodzenie dzieci a zwykle dziewice nie rodzą. Oczywiście
    są wyjątki, ale nawet wtedy kobieta IMO nie jest bez winy,
    choć tu już wkraczamy na drogę, która nazywa się brutalnym
    atakiem na Kościół, w którym Matka Boska urodziła syna, choć
    do końca swego życia była dziewicą.

    -===-

    Teraz ja i mój Katolicki Jednoosobowy Kościół:

    Bóg jest Miłością, jak głosi oficjalna nauka niejednego Kościoła.
    Jednak słowo 'miłość' koresponduje nie z 'utrapieniem', ale z czymś
    miłym, czyli przyjemnym. Jeśli zatem seks jest przyjemnością a Bóg
    jest Miłością -- unikanie seksu jest unikaniem Boga, który swemu
    dziełu (ludziom) podarował przyjemność zwaną seksem. Tu jednak
    pojawia się problem -- nierzadko seks wcale nie jest żadną
    przyjemnością, ale obowiązkiem lub nawet przykrością, zwłaszcza
    dla mężatek pełniących funkcję sztucznej pochwy wykonanej
    z naturalnej ludzkiej skóry ;) a niejedno współżycie seksualne
    jest po prostu objawem dominacji mężczyzny nad jego kobietą.

    Być może właśnie z powodu demonstrowania dominacji -- niejedna
    kobieta unika stosunków seksualnych ze swym mężem i preferuje
    seks z kochankami, którym może odmówić wedle swej woli, czego
    nie może uczynić (wg świętej wiary nadanej prawem niejednego
    Kościoła) swemu ślubnemu mężowi. Zatem być może kobieta, która
    pozbyła się swego dziewictwa przedwcześnie, jest po prostu
    skrzywiona mentalnie/duchowo -- być może postawą własnego
    ojca, źle traktującego jej matkę...

    Niekoniecznie 'jaka matka taka córka', ale kobiety psychicznie
    okaleczone przez swych ojców (ich postawą wobec ich matek) są
    zazwyczaj bardziej kłopotliwe (w tak zwanym obejściu) niż kobiety
    psychicznie zdrowe, dlatego być może mężczyźni preferują dziewice
    jako kandydatki na swe żony. :)

    Funkcjonalnie rozdarta koszula czy cała -- spełnia swe funkcje
    tak samo. Może nawet rozdarta jest lepsza, bo zapewnia lepszą
    wentylację, choć akurat nie wiem w jakim celu. ;)

    Każdy romans zakończony przedwczesnym rozstaniem wskazuje na
    jakieś problemy. Skoro seks jest przyjemny, dlaczego kochankowie
    rozeszli się? Jeśli kochanek umarł -- dlaczego Bóg na to pozwolił?

    Hej dziewczyno ułan w boju padł,
    choć mu dałaś białej róży kwiat!

    Jeśli mężczyzna odszedł zbyt wcześnie, gdyż był łajdakiem (jak
    Solorz z kapciami w Aero2) dlaczego kobieta go wybrała na swego
    mężczyznę? Jeśli odeszła kobieta -- jaką mamy pewność, że wytrwa
    do tak zwanego końca w kolejnym związku?

    Tak więc mamy niby drugi powód, dla którego wg mnie dziewica
    jest lepszą kandydatką na żonę od kobiety rozdziewiczonej,
    ale dziewictwo ma się nijak do utraty ,,biologicznych
    oznak dziewictwa''. Niby drugi -- bo zapewne na rozstanie
    kochanków wpłynęły przeżycia kobiety. Tak czy siak coś jest
    z nią ,,nie tak'', skoro romans zakończył się niepowodzeniem.
    Albo źle wybrała mężczyznę na swego kochanka, albo źle wybrała,
    odchodząc od kochanka. Jeśli źle wybrała -- czy inne jej wybory
    będą dobre?

    IMO życie jest zbyt krótkie (zwłaszcza przeciętnej kobiety)
    aby przerzucać się z mężczyzny na innego mężczyznę. Pierwsze
    dziecko można urodzić bez trudu w wieku około 20 lat (plus
    czy minus 4 lata) przez co czasu na ,,zdobywanie chłopa''
    nie ma zbyt wiele.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2014-05-03 01:33:57
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-01 21:39, Trybun pisze:

    > Oj, czy aby wnioski nie są zbyt daleko idące? ;-)

    Wyzewnętrzniał mi się kiedyś i już później miałam dość tego czytania.

    --
    animka

  • 28. Data: 2014-05-03 01:35:41
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-01 21:40, Trybun pisze:

> [...]
    > Np. w satanizmie także ceni się tylko dziewice. Kobiety nie będące
    > dziewicami także się uważa z brudne, nie godne itd..

    Dlatego, że diabeł musi ją mieć (na stracenie przede wszystkim).

    --
    animka

  • 29. Data: 2014-05-04 00:07:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5362a2e0$0$2239$6...@n...neostrada.pl

    > Niestety nie, kod PUK służy tylko do odblokowywania
    > telefonu, a nie do dezaktywacji kodu PIN.

    IMO PUK ma się nijak do telefonu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2014-05-10 01:14:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "animka" mówi o mnie w poście o MiDzie: lk2gtu$vgn$...@n...news.atman.pl

    Religijność moja sięga korzeniami do czasów, gdy nie byłem biedny.

    Jak większość Polaków na tych grupach. :)

    > Wyzewnętrzniał mi się kiedyś

    Nie przypominam sobie. :)