  • 1. Data: 2014-04-25 11:42:48
    Temat: Duplikat karty SIM
    Od: Trybun <I...@j...com>

    Czy ktoś z Was klonował/robił duplikat karty SIM w Orange, w ofercie Na
    Kartę? Czy można to zrobić w salonie sprzedaży, no i ile to kosztuje? Na
    stronie orange.pl nie ma o tym ani wzmianki.

  • 2. Data: 2014-04-25 12:33:46
    Temat: Re: Duplikat karty SIM
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-25, o godz. 11:42:48
    Trybun <I...@j...com> napisał(a):

    > Czy ktoś z Was klonował/robił duplikat karty SIM w Orange, w ofercie
    > Na Kartę? Czy można to zrobić w salonie sprzedaży, no i ile to
    > kosztuje? Na stronie orange.pl nie ma o tym ani wzmianki.

    Da się. Od ręki o ile mają karty w salonie. Koszt w salonie 50PLN+VAT
    dla sprawnej karty - zagubienie nie jest podstawą darmowej wymiany.
    Jeśli karta jest uszkodzona to wtedy wymieniają za darmo. Jeśli
    karta jest sprawna to można spróbować wymiany karty na inny format
    (np. micro na nano sim) bezpłatnie tłumacząc że to do iPhone/iPad-a
    potrzebne. Tylko że wtedy trza stosować do innych telefonów
    przejściówkę.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2014-04-25 12:37:29
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-04-25 11:42, Trybun pisze:
    > Czy ktoś z Was klonował/robił duplikat karty SIM w Orange, w ofercie Na
    > Kartę? Czy można to zrobić w salonie sprzedaży, no i ile to kosztuje? Na
    > stronie orange.pl nie ma o tym ani wzmianki.
    Robią na miejscu pod warunkiem, że mają odpowiednie czyste karty - mi
    udało się w trzecim salonie. Pani poinformowała mnie, że sprawdzi kartę
    i jeśli będzie uszkodzona z mojej winy to zapłacę 10 zł, nic nie
    zapłaciłem. Pozdrawiam Dan.

  • 4. Data: 2014-04-25 15:15:47
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> [...]
    > (np. micro na nano sim) bezpłatnie tłumacząc że to do iPhone/iPad-a
    > potrzebne. Tylko że wtedy trza stosować do innych telefonów

    Zależy czy potrzebny duplikat aktywny czy nie bo może być tak że chce się
    dwie aktywne karty a przy wymianie na micro stara karta jest deaktywowana.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-04-27 12:25:22
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > (np. micro na nano sim) bezpłatnie tłumacząc że to do iPhone/iPad-a
    > potrzebne. Tylko że wtedy trza stosować do innych telefonów

    Wygląda na to że moja jest uszkodzona, nie ma możliwości łączenia z
    netem. W poniedziałek będę w większym mieście (z kilkoma salonami
    Orange) to spróbuję wymienić. Dzięki za info.

  • 6. Data: 2014-04-27 12:25:34
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-25 15:15, Chris pisze:
    > Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Zależy czy potrzebny duplikat aktywny czy nie bo może być tak że chce
    > się dwie aktywne karty a przy wymianie na micro stara karta jest
    > deaktywowana.

    W moim wypadku chodzi o wymianę wadliwie działającej karty na nową.

  • 7. Data: 2014-04-27 12:27:45
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-25 12:37, DanW pisze:
> [...]
    > udało się w trzecim salonie. Pani poinformowała mnie, że sprawdzi
    > kartę i jeśli będzie uszkodzona z mojej winy to zapłacę 10 zł, nic nie

    A po czym to niby ta pani by poznała czy uszkodzenie karty nastąpiło z
    winy użytkownika? Pytam bo podejrzewam że uszkodzenie mojej nastąpiło na
    skutek włożenie jej do modemu. Wcześniej karta nie sprawiała żadnych
    problemów.

  • 8. Data: 2014-04-27 18:46:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 535cdb9b$0$2357$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    na skutek włożenie jej do
    > modemu. Wcześniej karta nie sprawiała żadnych problemów.

    Być może ściągałeś goły baby -- co trwale uszkodziło kartę. ;)
    Albo ściągałeś coś w czasie trwania wiadomej uroczystości -- bezBożniku. ;)
    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-04-28 11:37:06
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-27, o godz. 12:25:34
    Trybun <I...@j...com> napisał(a):

    > W moim wypadku chodzi o wymianę wadliwie działającej karty na nową.

    To powinni zrobić to bezpłatnie od ręki w salonie.

    Zdrówko

  • 10. Data: 2014-04-28 12:29:53
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-04-27 12:27, Trybun pisze:

> [...]
    > winy użytkownika? Pytam bo podejrzewam że uszkodzenie mojej nastąpiło na
    > skutek włożenie jej do modemu. Wcześniej karta nie sprawiała żadnych
    Karta nie była fizycznie uszkodzona, po włączeniu telefonu nie logowała
    się do sieci. Pozdrawiam Dan.