  • 1. Data: 2010-10-27 00:22:11
    Temat: Dudni ze skrzyni biegów - VW Golf
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Witam
    Zauważyłem taki objaw że jak puszczę gaz i jadę na IV biegu to słychać
    takie rytmiczne dudnienie podobne do zużytego łożyska w kole lub jakie
    robi wyząbkowana opona. Objaw tylko na IV biegu, reszta ok. Na luzie też
    ok. Wciśnięcie sprzęgła - dudnienie ustaje. Obstawiam jakieś łożysko ale
    może ktoś konkretniej powie. Pacjent to Golf V, 1.9 tdi, 120 kkm.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 2. Data: 2010-10-27 00:30:15
    Temat: Re: Dudni ze skrzyni biegów - VW Golf
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-27 00:22, Marcin Jan pisze:
> [...]
    > ok. Wciśnięcie sprzęgła - dudnienie ustaje. Obstawiam jakieś łożysko ale
    > może ktoś konkretniej powie. Pacjent to Golf V, 1.9 tdi, 120 kkm.

    Łożysko raczej wydaje dźwięki na różnych biegach - zazwyczaj na
    wszystkich poza jednym biegiem którego to łożysko dotyczy.

    Dźwięki na jednym biegu i tylko przy hamowaniu silnikiem mogą oznaczać
    zużycie zębów danego biegu - bo wtedy przenoszą one moment w jedną stronę.

  • 3. Data: 2010-10-27 09:48:42
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 27 Paź, 00:22, Marcin Jan <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > ok. Wciśnięcie sprzęgła - dudnienie ustaje. Obstawiam jakieś łożysko ale
    > może ktoś konkretniej powie. Pacjent to Golf V, 1.9 tdi, 120 kkm.

    Ile samochód ma przebiegu, który rocznik ?? czy posiadasz go od
    nowości ?? czy może sprowadzony :D

    Pozdrawiam !!

  • 4. Data: 2010-10-27 21:13:00
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-10-27 09:48, Czarek Daniluk pisze:

    > Ile samochód ma przebiegu, który rocznik ?? czy posiadasz go od
    > nowości ?? czy może sprowadzony :D
    >
    > Pozdrawiam !!

    salon, serwis aso, 2008 rok.